Teknisk kundsupport till miljöföretaget Fann

Teknisk kundsupport till miljöföretaget Fann

Arbetsbeskrivning

Har du ett sinne för kundservice och är intresserad av teknik och miljö? Till FANN i Täby rekryterar vi nu till deras kundsupport!

Är kundservice och teknik något för dig? Vill du vara en del av en öppen och familjär arbetsplats med stor möjlighet att utvecklas? Då kan detta vara jobbet för dig! Till det expansiva miljöföretaget FANN söker vi nu en ny medarbetare till deras tekniska kundsupport. Vi söker dig som har teknik som ett av dina största intressen – kanske har du studerat något tekniskt eller har som fritidshobby att knåpa ihop fyndiga tekniska lösningar? Här kommer du få utlopp för din servicemässighet samt ditt intresse för miljöteknisk utveckling. Sök jobbet här!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Hos FANN kommer du bli en del av ett familjärt bolag med engagerade och kompetenta kollegor. I rollen som teknisk kundsupport kommer du få axla en bred roll, en slags spindel-i-nätet-funktion, där du kommer få ha många kontaktytor och stor möjlighet att påverka vår framgångssaga.

FANNs kontor ligger i Täby, strax norr om Stockholm, nära Roslagsbanan. Det finns också möjlighet till parkering och vi har också förmånligt friskvårdsbidrag. För att du ska komma in i jobbet på allra bästa sätt så kommer du få en gedigen utbildning och kommer såklart ha löpande stöttning av dina kollegor.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Det FANN erbjuder är i korthet miljövänliga avloppssystem som säljs till våra grossister. Vi stöttar upp i hela processen – allt ifrån skrivning av offert till installation, uppföljning och har kontakt med bl.a. entreprenörer, installatörer och fastighetsägare. Vår produkt är unik och mycket av vårt fokus ligger i att sätta miljö och kvalitet i första rummet, vilket vi har ambitionen att leverera till våra kunder dagligen.

I rollen som teknisk kundsupport kommer du jobba med att:

• Ta emot ärenden och svara på frågor från kunder och kollegor i anläggningsfrågor (både över telefon och mail)
• Lägga order och följa upp leveranser
• Följa upp befintliga affärsmöjligheter
• Hantera reklamationer och fakturor
• Ta fram offerter
• Dimensionering
• Analysera jordprover

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Detta är en rekrytering, på heltid, start efter överenskommelse. Du kommer vara en del av ett team på tre andra kollegor som också jobbar inom kundsupporten. 

Du kommer vara en del av huvudkontoret som ligger i Täby, i närheten av Viggbyholms station, dit Roslagsbanan går. Arbetstiderna är 8-17 med möjlighet till viss flexibilitet.

VEM ÄR DU?

Till den här rollen söker vi dig som:

• Har stort intresse för teknik (och har du dessutom jobbat i en teknisk miljö är det såklart ett stort plus!)
• Har jobbat med kundservice, helst över telefon men kan också vara i en butik – viktigast är att du har vana av att lösa kunders problem och vet vad riktigt god service innebär
• Har goda kommunikativa förmågor – både på svenska och engelska
• Är snabb och duktig på att jobba i system

Oavsett vad du har för erfarenhet sedan tidigare lägger vi här stor vikt vid din person och ser gärna att du har ett gott sinne för vad god leverans innebär, har hög energi och förmåga att ta egna initiativ. Förutom detta ser vi också gärna att du har en stor vilja att lära och utvecklas med oss på FANN – mot en mer miljövänlig avloppsteknik åt alla!

Varmt välkommen med din ansökan! 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2020
  • Ansök senast: 26 juni 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024