Teknisk Kundsupport till Sekraft Jönköping

Teknisk Kundsupport till Sekraft Jönköping

Arbetsbeskrivning

Om Sekraft
Sekraft är en trygg partner för dem som ska investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Vi är idag över 350 medarbetare i koncern som består av Sekraft som är en helhetsleverantör inom elbilsladdning och smarta fastighetslösningar och Sesol som är helhetsleverantör inom solcellsanläggningar. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Södra Stockholm, Göteborg och Örebro.

Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för elbilsladdare så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en villa till stora offentliga parkeringsplatser. All vår personal är behörig och anställda direkt hos oss vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.

Vi på Sekraft erbjuder bra utvecklingsmöjligheter samtidigt som vi varje dag arbetar hårt för att nå vårt mål, att vara det självklara valet för dig som vill investera i elbilsladdare och smarta fastighetslösningar.

Är du redo för ett nytt jobb i en växande bransch? Sök då redan idag!

Vem är du?

Vi söker nu dig som är en problemlösare i grunden. Du är social och trivs med att hjälpa andra och supportera andra. Utöver detta är du bekväm med siffror och att göra enklare beräkningar.

Du arbetar tätt i team, därav är det viktigt att du har en god sammarbetesförmåga. Att vara kommunikativ och service-minded är en stor del av det dagliga arbetet. Du koordinerar flera arbetsuppgifter samtidigt och ska kunna kommunicera såväl internt som externt.

Rollbeskrivning/Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god support och service via telefon och mail, både internt och externt. Sammanfattningsvis kommer du att:

- Ansvara för kundsupportens telefonslinga

- Svara på kunders supportfrågor via mail

- Svara på interna tekniska frågor

- Ansvara för garantiärenden

- Beställa material för garantier till kunder

- Samordna olika avdelningar för att utföra garantier



Krav för att söka tjänsten

- Kunskap inom elbranschen eller har god teknisk förståelse samt ett stort intresse av att lära sig branschen

- Har god problemlösningsförmåga

- Har god social förmåga

- Känner sig bekväm med att arbeta med siffror



Om anställningen

Lön: Fast

Placering: Jönköping

Tillträde: Omgående

Anställningsvillkor: Heltid



Välkommen in med din ansökan!

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta HR-teamet på Jobb@sesol.se. Rätt person kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Sista ansökningsdag är 2022-04-11.

OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sekraft
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 5 april 2022

Liknande jobb


Backoffice

Backoffice

22 december 2024

KYC Officer

KYC Officer

20 december 2024

Extrajobb inom AML

Extrajobb inom AML

20 december 2024