OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM SESOL AB
Vi är en trygg partner för dem som ska investera i solceller, elbilsladdare eller batterier.
Vi är idag över 600 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger i Jönköping men vi har också etablerat oss i Kalmar, Helsingborg, Örebro, Södra Stockholm, Göteborg, Karlstad, Norrköping och Uppsala.
Varje dag levererar vi anläggningar med högsta kundnöjdhet i fokus. Eftersom fler och fler får upp ögonen för solceller, elbilsladdare och batterier så innebär det att vi arbetar med anläggningar i alla storlekar, från en helt vanlig villa till stora parker. All vår personal är behörig och anställda direkt i Sesol vilket är viktigt för oss för att kunna leverera den kvalité vi står för som företag. Vi kan stolt säga att vi är en helhetsleverantör, på riktigt.
Vem är du?
Vi söker nu dig som är en problemlösare i grunden. Du är social och utåtriktad för att kunna ge god service.
Du kommer arbeta i ett team med sju personer. Ni kommer arbeta väldigt tätt, därav är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga och är noggrann. Att vara kommunikativ och serviceinriktad är en stor del av det dagliga arbetet. Du är spindeln i nätet och ska kunna kommunicera såväl internt som externt.
Rollbeskrivning/Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god support och service via telefon och mail, både internt och externt. Sammanfattningsvis kommer du att:
- Ha kundkontakt via inkommande/utgående samtal och mail.
- Svara på interna tekniska frågor
- Samordna olika avdelningar för att utföra garantier samt tilläggsjobb
- Övervaka samtliga kunders solcellsanläggningar via vår portal
Krav för att söka tjänsten
- Har en god teknisk förståelse samt intresse för framtidens teknik
- Har god social förmåga
- Har god datorvana
Om anställningen
Lön: Fast
Placering: Jönköping
Tillträde: Omgående
Anställningsvillkor: Heltid
Välkommen in med din ansökan!
OBS: Ansökan tas endast emot via vår hemsida.