Teknisk kundsupport till Waybler

Teknisk kundsupport till Waybler

Arbetsbeskrivning

Wayblers innovationer gör att fler kan ladda sin elbil, hemma och på arbetet, på befintlig elkapacitet. Vi erbjuder BRF:er, företag och fastigheter alla steg i ledet, från den egna svensktillverkade laddboxen till vår patentsökta, molnstyrda lastbalansering samt digitala verktyg för administration och användning.

Waybler etablerades 2015 och har idag 20+ anställda på våra kontor i Stockholm, Göteborg och Frankfurt med egen utveckling för både hårdvara och mjukvara.

Tjänsten

Det går fort hos Waybler och verksamheten växer vilket gör att ingen dag är den andra lik. Som del i teamet arbetar du väldigt brett där din huvudsakliga uppgift är att göra kunderna nöjda och bidra till att vi ständigt blir bättre på det vi gör både i Sverige och internationellt.

I arbetsuppgifterna ingår bl.a. att:

- Ge teknisk support till användare, fastighetsägare & installatörer. Främst med hjälp av mail eller telefon.

- Hantera kundleveranser samt hjälpa användarna att anpassa Wayblers laddtjänst till just deras behov.

- Assistera partners i Sverige och utomlands med Wayblers laddtjänst och laddboxar.

- Felsöka och testa tillsammans med avdelningen för Teknik & Utveckling.

Utöver ovan kan det förekomma arbetsuppgifter av varierande karaktär som följer bolagets utveckling.

Vem söker vi?

För att du ska lyckas i rollen är du helt prestigelös, är nyfiken, flexibel och lösningsorienterad med tekniskt intresse.

Vi tror att du:

- Gillar tanken på att vara del i snabbfotat bolag som levererar mjukvarutjänster & laddboxar med den senaste tekniken.

- Har elutbildning eller likvärdig kunskap förvärvad på annat sätt.

- Är serviceminded och trivs av att hjälpa kunder att lösa deras problem.

- Är envis och uthållig i ditt sätt att ta dig an utmaningar.

- Goda kunskaper i svenska och engelska

- Har B-körkort

Utöver ovan är du en lagspelare som trivs i en verksamhet som växer med bredd i arbetsuppgifterna som utvecklas i takt med bolagets tillväxt. Har du teknisk eller el-utbildning eller arbete från något av detta är det meriterande. Vi tror även att du har förmågan att hantera många parallella uppgifter samtidigt och obehindrat växla emellan dem.

Vad erbjuds du?

Du ges en möjlighet att vara del i ett tillväxtbolag som är i ständig utveckling och där du blir en viktig del i bolagets fortsatta tillväxt. Tjänsten är placerad i Wayblers lokaler i Solna Business och du erbjuds en tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

I den här rekryteringen samarbetar Waybler med Captica AB varför all kommunikation går via Captica. Har du frågor är du välkommen att ringa Anders Tegman på telefon 0709-481788

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Captica AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2023
  • Ansök senast: 19 januari 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024