OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
TNG söker nu efter en glad medarbetare till vår kund.Vår kund är marknadsledande inom utveckling och leverans av betalkortterminaler och betalkorttjänster.De tillhandahåller även service och support till sina kunder.Företaget har cirka 30 anställda och sitter i fräscha lokaler på Odenplan.Som kundsupportmedarbetare tar du emot inkommande samtal från företagskunder.Din uppgift är att bistå med support, svara på frågor, felsöka och hjälpa de kunder som ringer in.Under introduktionsperioden kommer du att få handledning, så att du kan utföra arbetet på ett smidigt och effektivt sätt.Tjänsten är på heltid och arbetstiderna variera mellan mån-fre 08-19.Viss tjänstgöring lördagar 10-14 förekommer.Uppdraget ska tillsättas omgående och förväntas pågå t o m sista september men möjlighet till förlängning.Denna tjänst ingår i vår bemanningsverksamhet, vilket innebär att du är anställd hos TNG och jobbar som konsult ute hos vår kund.[ Profil Vi söker dig som framförallt är serviceinriktad, och tycker om att hjälpa andra med att lösa deras problem och svara på deras frågor.Du har några års arbetslivserfarenhet, gärna från arbete i kundtjänst eller annat servicerelaterat yrke.Du har minst gymnasiekompetens.God datorvana samt intresse för kommunikation och teknik är ett krav.Ansök snarast då intervjuer sker löpande.Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV.Följ anvisad länk.TNG är bemannings- och rekryteringsföretaget som förmedlar arbete främst till unga i karriären och seniorer.Vi samarbetar med många ledande bolag och erbjuder tjänster inom olika branschområden och yrkeskategorier.Störst är vi inom områdenadata/IT,kundtjänst/administrationochekonomi/HR/lön.Vi finns representerade med kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö.Läs mer om oss på www.tng.se