OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu efter 2 stycken personer som skall ingå i en teknisk kundtjänst hos vår kund. Du som kundtjänstmedarbetare kommer att vara del av en supportorganisation som främst jobbar med att lösa problem och ger supportstöd till kundens olika kunder. Arbetstiden är schemalagd årets alla dagar mellan 06.00 - 22.00 där varje individ ingår i ett rullande schema. Du kan med god framförhållning planera ditt arbets/privatliv utefter dina arbetstider. Till vardagen hör bl.a. - Hantera ärenden i ett system och tillse att dessa löses eller eskaleras. Det är mycket viktigt att känna ett ansvar över ärendena och tillse att dessa löses/följes upp - Arbeta i realtid och att vara proaktiv - Kommunicera med kund i tal och skrift - Arbeta enligt kundserviceschema Kompetens: - Minst ett års erfarenhet av kundtjänst eller helpdeskarbete - Mycket goda kunskaper inom Microsofts operativsystem och kringliggande vanliga mjukvaror. - Mycket god vana att hantera ärenden via telefon - Ha en egen vilja att förbättra saker och driva igenom frågor - Analytisk förmåga att felsöka ärenden och se logiska lösningar och dra paralleller till tidigare case. - Ha ett tekniskt intresse och förståelse Meriterande: - Kunnig inom el och mekanik - Kassaapplikationer Du har en inställning som person som är: - Positiv - Engagerad - Drivande - Resultatinriktad - Ödmjuk - Flexibel