Teknisk kundtjänst

Teknisk kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Teknisk kundtjänst med stort fokus på relation och kundens framgång. "Customer Success Specialist" till OSBY Vitvaror AB i Helsingborg

Den här är ett bemannings uppdrag på heltid.

Start omg med stora möjligheter till anställning hos kund efter 8månader

OSBY Vitvaror AB söker en engagerad och tekniskt kunnig medarbetare som kan stärka deras team på avdelningen för kundsupport/service/eftermarknad. Du kommer ha en central roll i att säkerställa en överlägsen kundupplevelse och bidra till att deras produkter och tjänster håller högsta nivå. Om du är tekniskt intresserad, bra på att kommunicera och vill jobba med kvalitetsprodukter i ett företag som prioriterar kundupplevelsen så kan du vara den vi söker.



Din roll

Hos Osby Vitvaror innebär kundsupport och "customer success" både löpande effektiv hantering av serviceärenden samt ett proaktivt uppsökande arbete för att säkerställa en hög kundnöjdhet. Du jobbar nära både kunder, produktanvändare, servicepartners och underentreprenörer såväl som egna säljare och tekniker.

Arbetsuppgifter i korthet:

* Daglig Kundkontakt: Du kommer att vara den första kontaktpersonen för kunder, produktanvändare, servicepartners och underentreprenörer via telefon och e-post.

* Serviceärenden: Registrering och uppföljning av serviceärenden kommer vara en central del av din roll. Du kommer att se till att alla ärenden hanteras på ett effektivt sätt i affärssystemet Pyramid.
* Produktservice: Du kommer att arbeta med att säkerställa att service och installationstäckning är optimal på de orter där vi levererar våra produkter.
* Teknisk Support: Att stötta säljavdelning i tekniska frågor och hantera eventuella ärenden som uppstår.
* Nya Kunder/Områden: Samarbeta med säljavdelningen vid uppstart av nya kunder och områden för att garantera en smidig upplevelse för kunden, från leverans till eftermarknad.
* Produktkunskap: Fördjupa dig i våra produkters tekniska aspekter för att kunna planera och genomföra produktutbildningar för våra kunder.
* Effektiva Rutiner: Skapa och upprätthålla effektiva rutiner och processer för vårt ärendehanteringssystem.
* Kundnöjdhet: Säkerställa att vi lever upp till de höga servicekrav som Osby Vitvaror har ställt på sej själva som bolag.

Vem är du?

Vi tror att du är en tekniskt kunnig, ansvarsfull, driven och positiv person som är genuint intresserad av kundvård. Kanske har du en bakgrund från annan teknisk kundsupport, serviceverkstad eller jobbat på fältet som servicetekniker. Det är meriterande om du har erfarenhet av att jobba med vitvaror men inget krav. Huvudsakligen är att du är tekniskt intresserad, villig att lära dig och tycker och förstår att kundupplevelsen är viktig.

Vi söker dig som:

* är tekniskt kunnig och intresserad, kunskap kring vitvaror är meriterande men inget krav
* har en förmåga att kommunicera tydligt och effektivt
* har en god organisatorisk förmåga
* kan hålla upp en hög grad av service och energi
* är en teamspelare med förmåga att samarbeta med andra avdelningar
* talar och skriver svenska flytande
* har B-körkort, sporadiska resor förekommer

Eftersom du är vårt ansikte utåt lägger vi stor vikt vid din personlighet. Du förstår dom "mjuka värdena" som bygger på ett stort engagemang och fokus på att bygga långsiktiga relationer, en känsla av ett bekymmerfritt partnerskap och en hög servicegrad.

Om OSBY Vitvaror AB

"Vår vision är att fastighets- och byggföretag som söker en problemfri tillvaro och en hög servicegrad, skall uppleva att Osby levererar ett bekymmersfritt partnerskap, för att Osby, som bara fokuserar på fastighetskunder, levererar en kundanpassad helhetslösning med rätt produkt, rätt service, och hög tillgänglighet."

Läs gärna mer på www.osbyvitvaror.se

Sök tjänsten idag!

Varmt välkommen med din ansökan genom via ansökningslänken. Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Cecilia Lindgren via e-post: cecilia.a.lindgren@manpower.se.

Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 januari 2025
  • Ansök senast: 16 januari 2025

Liknande jobb


7 januari 2025