Teknisk kundtjänst hemifrån för Telenor med start i januari!

Teknisk kundtjänst hemifrån för Telenor med start i januari!

Arbetsbeskrivning

Arbeta heltid med teknisk support hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Har du stort tekniskt intresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av landet. Kanske din granne är en!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.
Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi erbjuder dig ett jobb i ett multinationellt företag som växer kraftigt
Webhelp är ett snabbt växande företag där du kommer att ha mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning, på heltid, i hantering av kundsamtal, ärendehantering och felsökningslogik. Utbildningen kommer, som detta #jobbjustnu , att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Förmåner:
Fast månadslön
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter

Dina dagliga arbetsuppgifter består av felsökning av de tjänster som vi förmedlar till kunden…
Ta emot inkommande samtal från befintliga kunder
Svara på frågor om bredband och TV-tjänster
Följa upp support-ärenden
Merförsäljning till befintliga kunder

Vi söker dig som helst har IT-inriktad gymnasie/YHutbildning, eller praktisk erfarenhet inom teknisk support och...
Vill hela tiden lära nytt och kan arbeta självständigt
Är en duktig problemlösare
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
Kan hålla flera bollar i luften samtidigt
Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
Det är meriterande om du har erfarenhet av något system för ärendehantering, kundinformationssystem, felsökningsverktyg, förståelse för nätverk LAN, WAN, WLAN.

Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!
START: 2022-01-17
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 december 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 16904

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024