Teknisk kundtjänst hemifrån till Webhelp i Göteborg!

Teknisk kundtjänst hemifrån till Webhelp i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

TRYGGT JOBB I TRYGG MILJÖ

Vi på Webhelp är måna om dig som anställd och för oss är det av största vikt att alla skall vara säkra när de jobbar, därför låter vi alla våra medarbetare arbeta hemifrån. På så vis tar vi ett gemensamt ansvar i att försöka bromsa smittspridningen, bland annat genom att undvika kollektivtraffik och förhindra lokal spridning på kontoret. För oss är det en självklarhet att ta ansvar i mitten av en pandemi.

OM TJÄNSTEN SOM TEKNISK SUPPORT
Som supportmedarbetare på Webhelp i Göteborg är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis. Anställningen kommer att börja med en fyra veckor lång betald distansutbildning så att du får alla verktyg du behöver.


VI SÖKER DIG SOM...

- Är en självständig och teknikintresserad person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service.
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska
- Bor i Göteborgsområdet med omnejd


VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

- Vi erbjuder en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning! Här (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag) kan du läsa mer om Contact-center-avtalet som gäller hos oss.
- Kollektivavtalsenlig lön, OB-tillägg och övertidsersättning.


START: 2020-11-27
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2020-11-25
PLACERINGSORT: Göteborg, hemifrån



Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 november 2020
  • Ansök senast: 27 november 2020

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024