Teknisk Kundtjänst Hemifrån - Webhelp

Teknisk Kundtjänst Hemifrån - Webhelp

Arbetsbeskrivning

Arbeta heltid med teknisk support hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Som teknisk rådgivare på Webhelp är du kundernas stöttepelare vid frågor och tekniska problem vad gäller deras produkter, tex. smartphones, surfplattor och datorer.

Du kommer hantera inkommande samtal där du kommer bemöta en blandning av enklare och komplexa ärenden över telefon.

Anställningen börjar med en tre veckor intensiv distansutbildning där du får lära dig grunderna för tillvägagångssätten till hur man hittar resurser och hur man felsöker kunders problem.

I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!

Vi söker dig som är självständig, gärna har erfarenhet av iOS och/eller macOS och...
- Är en teknikintresserad person, som trivs med uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning. Att ge service av bästa kvalité är något du alltid strävar efter.
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska.
- Ett plus är om du har erfarenhet av iOS och/eller macOS eller jämförbar teknik.
- Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)


Vi erbjuder en heltidstjänst, att lära dig användbara tekniska kunskaper samt...
- Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning med goda möjligheter till förlängning.
- Friskvårdsbidrag.
- Kollektivavtal är en självklarhet för oss. Läs mer om lön och anställningsvilkor här. (https://www.unionen.se/kollektivavtal/0269-loneavtal-almega-tjansteforetagen-callcontact-center-och)


Intresserad? Ansök nu!
Som en del i rekryteringsprocessen kommer ett separat mail med ett test att skickas ut till dig. För att kunna gå vidare i processen behöver detta test göras. Vid eventuell intervju behöver betyg i svenska och engelska från gymnasiet alternativt annat studiebevis kunna visas upp.

START: 2021-10-08
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2021-09-29, men urval sker löpande så sök så snart som möjligt!
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Göteborg.

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2021
  • Ansök senast: 16 mars 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024