Teknisk kundtjänst på distans för Webhelp Göteborg!

Teknisk kundtjänst på distans för Webhelp Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Arbeta hemifrån permanent - valfri placeringsort!

Vi på Webhelp är måna om dig som anställd och för oss är det av största vikt att alla har harmoni i sitt arbete, En säker miljö, möjligheter att utvecklas och en bra balans mellan jobb och fritid. Därför arbetar en stor majoritet av våra medarbetare hemifrån. I den här tjänsten kommer du att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin eventuellt avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!

Att jobba som Teknisk Support hos Webhelp

Som supportmedarbetare på Webhelp i Göteborg är du kundernas stöttepelare vid frågor och funderingar kring deras mobiltelefon, surfplatta och dator. Du kommer dagligen hantera både enklare och mer komplexa ärenden i samråd med olika slags kunder som är i behov av din expertis. Anställningen kommer att börja med en fyra veckor lång betald distansutbildning där våra erfarna utbildare ser till att du får alla verktyg du behöver. Efter det kommer de att vara där för hjälpa dig med det dagliga arbetet och din framtida utveckling.En stor del av utbildningen sker på engelska.

Vi söker dig som...

- Är en självständig och teknikintresserad person, som gillar och triggas av att jobba efter utsatta mål och som alltid vill ge bästa möjliga service.
- Erfarenhet av iOS och/eller macOS eller jämförbar teknik rekommenderas
- Har godkända gymnasiebetyg i svenska och engelska
- Bor i Sverige.


Känns det som en roll för dig? Bara att klicka på Ansök Nu!

Som ett första steg i din karriär hos Webhelp kommer du att få göra två online-test som består av olika delar, det kommer att ta cirka 45 minuter som du kan göra i flera omgångar, när du har tid. Dessa kommer att sändas till dig med mejl, från oss och från en av våra samarbets partners.

Vad erbjuder vi dig?

- Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.
- Kollektivavtal är för oss en självklarhet, du ska känna dig trygg i din anställning! Här kan du läsa mer om Contact-center-avtalet (https://www.unionen.se/kollektivavtal/almega-tjansteforetagen-callcontactcenter-och-marknadsundersokningsforetag), och dess lönevillkor, som gäller hos oss.
- Kollektivavtalsenlig lön, OB-tillägg och övertidsersättning.


START: Olika startdatum från och med juni till augusti 2021
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Heltid, varierande arbetstider måndag - söndag kl 08.00 - 20.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: Urval sker löpande så sök så snart som möjligt
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Göteborg.

Vad händer nu?

När du fyller i din ansökan på nästa sida så kommer du få svara på ett par korta frågor. Beroende på när du är tillgänglig och vilken typ av jobb du letar efter så kommer du att kontaktas av en av våra rekryterare.

Vi rekryterar fortlöpande till det här projektet då det växer kontinuerligt så vänta inte - Sök nu!

Making business more human for the world’s most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers’ hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It’s through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world’s most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 60,000 game-changers from more than 170 locations in over 40 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy, and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers, and their partners’ business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of €1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

swedish #english

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2021
  • Ansök senast: 29 oktober 2021

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024