OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är perfekt arbetsgivare för dig som vill utvecklas och skapa en karriär inom ett multinationellt bolag. De utvalda kandidaterna kommer att bli en del av ett roligt, dynamiskt och multinationellt team.
Beskrivning av arbetsuppgifter:
linkAnordic söker just nu svensktalande teknisk kundtjänst medarbetare som vill jobba i vackra Lissabon. Beskriver du dig själv som servicemined och kommunikativ person som brinner för IT och att hjälpa människor - då kan du vara vår kunds nya medarbetare. Sök redan idag då vi jobbar med löpande urval.
Arbetsuppgifter:
- Ge en hög nivå, säker och professionell kundserviceupplevelse till företagets kunder via telefon, e-post och andra portal integrationsverktyg.
- Följa kundtjänstens riktlinjer och rutiner inom tidsramar och på ett professionellt sätt.
- Eskalera tekniska och operationella problem till relevanta team, avdelningar och leverantörer.
- Följa ansvarsfulla rutiner och processer.
- Ge feedback om kundupplevelse till ledningen.
- Administration av kunders konton.
Beskrivning av kvalifikationer:
- Du är en kundservicesuperstjärna och brinner för att hjälpa människor.
- Starka kommunikationsfärdigheter både på svenska och engelska.
- Erfarenhet av teknisk kundtjänst är en fördel.
- Erfarenhet och intresse för IT.
- Erfarenhet av att jobba i Windows-miljö och MS-Office.
- Bra på att bygga relationer.
- Kundorienterad.
- Kunna jobba under flexible timmar.
- Gillar att arbeta i ett internationellt team.
Vi erbjuder
- Heltidsanställning
- Hjälp med portugisiska handlingar och att hitta boende i Lissabon
- Chansen att arbeta i en givande, dynamisk och mångkulturell miljö
- Konkurrenskraftig lön och bonus
- Anställningsavtal direkt med bolaget
- Utmärkta faciliteter centralt beläget nära ett brett utbud av kollektivtrafik
- Utbildning och plan för intern karriärutveckling vid anställning
Arbeidssted/Arbetsort: Lissabon, Portugal
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings/bemanningsföretag