OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Envoke Talent och du anställs direkt hos vår kund. Mer info ges vid eventuellt intervjutillfälle.
Arbetsuppgifter
Till största del är arbetet operativt och du tar emot och hanterar ärenden. I rollen som kundtjänstmedarbetare hanterar du inkommande ärenden via telefon, mejl och i ärendehanteringssystemet.
Rollen innebär ett teknikinriktat och roligt servicearbete, där du kommer att tillhöra en positiv och energifylld arbetsplats med stark sammanhållning. Du kommer även ges en gedigen introduktion till arbetet, så att du får goda förutsättningar att känna dig trygg i din roll. Arbetet är förlagt måndag-fredag normala kontorstider, men du förväntas även vara med i en jourslinga, där du vissa helgdagar och kvällar hemifrån är tillgänglig via telefon.
Arbetet innebär att du:
- svarar på löpande kundfrågor i vårt ärendehanteringssystem
- svarar i kundtjänst när kunder ringer
- skapar ärenden och följer upp ärenden
- jobbar i backoffice med olika administrativa göromål
Vi söker dig som
- Du har ett stort intresse för teknik (elutbildning är meriterande)
- God datorvana och grundläggande Internetkompetens
- Gillar tekniska utmaningar och är duktig på felsökning
- Är van att hantera kunder och du har lätt för att få förtroende
- Har körkort B och kan resa inom länet på kort varsel
Om du har arbetat i liknande roll ser vi det som meriterande.
Meriterande:
Utbildning inom el och/eller IT är meriterande
Om kunden
Vår kund är tillhandahåller laddlösningar för enkel, snabb och säker laddning av elbilar hemma, vid arbetsplatsen och publikt. De är en oberoende laddoperatör som hjälper sina kunder genom hela processen från idén om att kunna ladda elbilar, hela vägen till driftsättning och övervakning av laddstationer. De har en mängd innovativa molntjänster för övervakning, statistik, lastbalansering och betalningslösningar.