OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt fräsha kontor i Ed växer!
Om dig:
Är du en lösningsorienterad person som brinner för service och vill arbeta med att skapa den bästa kundupplevelsen? Är du målmedveten och uppskattar ett högt tempo?
Då ska du söka denna tjänst!
Nu söker vi kundtjänstmedarbetare med stark servicekänsla. Hos oss arbetar vi med att besvara inkommande supportfrågor om vår uppdragsgivares samtliga produkter med ett starkt fokus på kundernas upplevelse av sin kontakt med oss genom ett trevligt och personligt bemötande. På Sitel tror vi att attityd och personlighet betyder mer än tidigare arbetslivserfarenhet. Därför har vi inga krav på tidigare anställningar när vi söker framtida kundtjänstmedarbetare. Våra kunder kontaktar oss främst via telefon, men även via e-mail och chat, så ditt arbetsverktyg kommer i största utsträckning vara just telefonen.
För att söka detta jobb måste du uppfylla följande:
Flytande engelska i både tal och skrift
Förståelse för det norska språket
Rent brottsregister
Ha grundläggande datorkunskaper
Meriterande:
Flytande danska i både tal och skrift
Tidigare erfarenheter av kundservice
Intresse av teknologi
Vi erbjuder:
En bra och betald grundutbildning
Utvecklingsmöjligheter inom företaget
Grundlön efter kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Dina arbetsuppgifter:
I uppdraget ingår det att felsöka produkter för mjukvara. Det ingår även att felsöka för att utesluta eller lokalisera hårdvarufel samt att hitta smidiga lösningar. Det primära fokuset är kundnöjdhet.
Du är duktig på att coacha kunden till rätt lösning. Fokus ligger på att skapa nöjda kunder och att svara på deras frågor genom ett trevligt och personligt bemötande. I rollen ingår även ett fokus på att möta de mål som sätts upp av klienten och företaget. I rollen ingår det ingen försäljning då fokuset är kundnöjdhet.
På Sitel finns stora möjligheter att utvecklas och göra karriär. Vi ger dig en flygande start, som följs upp med utbildning, coachning och kompetensutveckling. Utifrån tydliga mål arbetar du tillsammans med dina kollegor i ett engagerat team för att leverera kundservice i världsklass.
Kundtjänsten har öppet mån-fre 08.00-18.00. Vi erbjuder två skift vilket innebär att du antingen arbetar 08:00-17:00 eller 09:00-18:00.
Intervjuer sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
Vi på Sitel Group® har 160 000 anställda fördelade över 170 kontaktcenters runt om i världen där vi hjälper 750 klienter att maximera kundupplevelsen och att bidrar till lojala kunder.
Vårt företagskultur genomsyras av våra syften: Be Bold, Work Together, Build Trust and Wow Customers.
För mer information om Sitel gå till www.sitel.com.