Teknisk kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundservice och IT och är redo för nya utmaningar – läs vidare! Vi söker dig som vill utvecklas inom service, arbeta i en systemnära roll samtidigt som du får chansen att jobba i ett dedikerat och motiverat team!

OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en erfaren kundserviceagent med ett sinne för service till ett av våra kundserviceteam i Solna. Du kommer att ingå i team om åtta personer som arbetar främst med att besvara allmänhetens frågor och funderingar om kundens tjänster och funktioner. Tillsammans arbetar ni för att ge så en så bra serviceupplevelse som möjligt över telefon, mail och chatt.

Viktigt: För denna tjänst kommer det krävas en kreditupplysning samt utdrag ur belastningsregistret. Du väljer "kontroll av egna uppgifter", vänligen beställ 1 st belastningsregister direkt i samband med att du söker tjänsten här!

Du erbjuds
- Möjlighet att få inblick i ett ledande globalt företag
- Omges av engagerade och kompetenta kollegor
- En engagerad konsultchef som kommer vara din karriärspartner
- Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som teknisk kundtjänstmedarbetare fungerar du som en viktig länk mellan bolaget och kunden, som i detta fall är privatpersoner. Det är du, som tillsammans med dina kollegor i teamet, ser till att kunden får ett professionellt och trevligt bemötande på både telefon och mail. Du hjälper kunden att hitta rätt och lösa problem i ärenden som rör kreditfrågor. Customer Service är företagets hjärta och det är här kunderna får ett första intryck. Rollen är vidare teknisk då du parallellt med att bemöta kunderna orienterar dig i en stor mängd av kundens interna system.

VI SÖKER DIG SOM
- Har en god telefonvana
- God dator- och systemkunskap
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare arbete inom kundservice med inrikting mot finans

- Vana av att jobba gentemot uppssatta mål och KPI:er

Vi söker dig som ser god service som en självklarhet . Du har en hög arbetsmoral, ett naturligt driv och du är intresserad av nya utmaningar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö med en varierande vardag och ett högt tempo. Du är kvalitetsorienterad och har ett flexibelt förhållningssätt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2024
  • Ansök senast: 23 oktober 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024