OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bli vår nästa kundtjänstmedarbetare med teknisk support för störst behov under kvällar och helger
Beskrivning
Vi söker serviceinriktade och tekniskt kunniga och intresserade personer för uppdrag hos vår kund H1 Communication på Frösön. Du kommer arbeta med uppdrag för inkommande samtal där du hanterar ärenden över telefon och löser kundens specifika frågor under samtalets gång. Arbetsuppgifter kan även förekomma administrativt och via mail. De ärenden du hanterar handlar om teknisk support såsom lösenordshantering och applikationsfrågor.
Som medarbetare är du ansiktet utåt och ansvarar för ett trevligt bemötande, god kommunikation och hög prioritet för att skapa en bra kundservice. Du behöver vara pedagogisk, ha en god verbal förmåga samt kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift samt vara lösningsorienterad. Att vara serviceinriktad, självgående och noggrann är en förutsättning för att arbetet ska utföras på bästa sätt. Du blir välkomnad till en stor arbetsplats med många kollegor i ett positivt arbetsklimat.
Arbetet kommer utföras med varierat schema dag, kväll och helg men med främsta arbetstider 16:00-24:00.
Vi påbörjar löpande intervjuer där anställningsstart sker under april 2020 så sök redan idag!
Kvalifikationer
Vi ser gärna att du som söker
Har arbetslivserfarenhet inom kundtjänst
Har god teknisk kunskap och/eller intresse
Är positiv och engagerad
Trivs med kundbemötande
Är lättlärd i system och van datoranvändare
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.
Anställningsform
Visstid 6 månader eller längre
Arbetstid och lön
Arbetstid utifrån schema och kan variera med dag, kväll och helg beroende på uppdrag.
Fast lön med provision beroende på uppdrag.
Övrig information
Urval sker löpande med kontinuerligt intag av kandidater så sök redan idag.
Sysselsättningsgrad
Deltid 80% med möjlighet till extra arbetspass.
Sökord: teknisk support, administration, kundtjänst, kundbemötande, medlemsinformation, verkstad, support.