OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Om du söker detta jobb kommer du att arbeta med teknisk support för en av Nordens största leverantörer av digital-TV! Du kommer att arbeta mot den norska marknaden hos en av våra kunder i Borås.
Arbetsbeskrivning
Arbetet innebär teknisk support där du svarar på inkommande samtal från kunder på den norska marknaden, angående företagets produkter och tjänster. Du förväntas även arbeta för en aktiv merförsäljning av företagets produkter samt verka för god service och kvalité i varje samtal.
Du kommer vara schemalagd och arbeta både dagtid, kvällar och helger. Uppdraget startar 18 augusti med en grundlig utbildning där du får varva teori med praktik. Utbildningen kommer att hållas på norska.
Tjänsten är 75 % av heltid. Du kommer bli anställd av Manpower och arbeta som uthyrd konsult hos vår kund Transcom i Borås.
Vem är du?
Du som söker har lägst gymnasiekompetens och det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet och då gärna inom försäljning och kundservice. Vidare ser vi att du är tekniskt intresserad och/eller har god teknisk kompetens.
Att du har goda kunskaper i svenska och engelska samt bra telefonröst är en självklarhet för oss. Vi ser att du känner dig trygg i att föra ett samtal på svenska med en norsktalande person. Kan du hantera det norska språket i text ser vi detta som mycket meriterande men det är inget krav.
Som person är du serviceinriktad, driven, ansvarstagande samt stresstålig. Försäljning är en stor del i arbetet och därför ser vi att du motiveras av uppsatta mål och är tävlingsinriktad. Då arbetet innebär teknisk support ser vi att du kan förklara lösningar på ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt. Vidare ser vi att du har en hög arbetsmoral och gillar att ta eget ansvar.
Kontaktperson
Du söker tjänsten via länken nedan med registrerat CV på manpower.se. Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller brev. Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten? Kontakta oss via e-post papett@manpower.se. Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71