Teknisk kvalitetsadministratör

Teknisk kvalitetsadministratör

Arbetsbeskrivning

Har du några års erfarenhet av administrativt arbete och redo för nya utmaningar? Vi erbjuder en spännande roll för dig som trivs att ha många bollar i luften.
Vi letar nu efter en person som kan :
- Administration och stöttning inom FQE
- Administrera utskick till kund. (Brev rörande DLFI och Qualison).
- Administration i SAP
- Utför och medverkar i regelbundna kontroller samt dokumenterar information
- Verkar för att uppfylla företagets mål inom eget ansvarsområde.
- Verkar för att organisationen agerar och tänker i termer om ”ständig förbättring”.
- Medverkar till att omsätta identifierade brister till förbättringsåtgärder.
- Agerar i förhållande till uppkomna avvikelser.
- Känner till de miljöaspekter som berör arbetet samt tillämpar rutiner för aktivt bevarande av hög miljömedvetenhet i befattningen.
- Fullgör sina arbetsuppgifter enligt gällande föreskrifter, lagar och avtal.
- Deltar i företagskommunikationen och söker aktivt efter information som påverkar befattningen eller individen
- Att i övrigt fullgöra, av närmaste chef tilldelade, arbetsuppgifter.


Vi söker dig
som är administrativ stjärna med egen stark drivkraft, som trivs med att utföra flera arbetsuppgifter parallellt. Du är strukturerad, prestigelös och utåtriktad och ser möjligheter till mervärden i kontakter med kunder och kollegor. Du trivs med att arbeta kundorienterat och skapar förtroendeingivande relationer med alla i din närhet.


Vi tror att du har
Erfarenhet av projektadministration och uppföljning. Även administrativ och organisatorisk förmåga/kunskap. Det krävs minst en gymnasieutbildning och god systemvana, goda kunskaper i Officepaketet är ett krav.
Engelska är vårt koncernspråk och vi arbetar med internationella leverantörer inom koncern. Således är det av stor vikt att och behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift.

Vi är ett företag som anser att mångfald leder till ökad produktivitet, högre innovation, bättre beslutsfattande, och högre medarbetarnöjdhet och mindre personalomsättning.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Denna rekrytering görs internt och vi avböjer vänligast samtal från bemannings- och rekryteringsfirmor.



Kontaktperson och ansökan
För mer information och frågor om tjänsten kontakta Pernilla Isaksson, Technical Director,pernilla.johnsson@schindler.com alternativt HR Business Partner, Wendela Almgren, Wendela.almgren@schindler.com.
Din ansökan med meritförteckning registrerar du via vår hemsida www.schindler.se. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070
Distriktschef Håkan Svensson
070-5860354
Distrikschef Jonas Gärskog
033-124585
Distriktschef Bengt Rickard
070-5897515
Distriktschef Göran Lidén
013-105511
Distriktschef Theresia Olsson
026-122706
Inköpschef Per Ericson
08-6224080
Installationsledare Johan Olsson Malmberg
070-376 4494
Installationsledare Daniel Berndtsson
070-586 0012
HR-specialist Madeleine Andersson
08-6224070

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Schindler Hiss AB DANDERYD
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 november 2020
  • Ansök senast: 30 november 2020

Besöksadress

Rinkebyvägen 25
None

Postadress

Box 547
DANDERYD, 18215

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024