OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Teknisk Onsite Support till Kamstrup i Täby, Stockholm. Läs mer nedan.
Trivs du i en teknisk och kundorienterad roll? Är du personen som är villig att gå en extra mil för att ge den bästa kundupplevelsen? Vi söker nu efter en Teknisk Onsite Support till Kamstrups avdelning Solutions & Services, vars kontor ligger i Täby, strax norr om Stockholm. Här har du chansen att spela en viktig roll i implementeringen och rådgivningen av Kamstrups intelligenta lösningar till deras svenska kunder. Välkommen med din ansökan!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
I rollen som Teknisk Onsite Support får du ett utmanande och mångsidigt jobb i en internationell och innovativ organisation som varje dag strävar efter att säkerställa drift och optimering av världens vatten-, värme- och energiresurser, där du kommer att spela en viktig roll i att bidra till den globala Solutions & Services.
I erbjudandet finns flexibel arbetstid och flera andra förmåner för anställda, inklusive sjukförsäkring och "support for sport fixtures."
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Teknisk Onsite Supporter får du ett stort kontaktnätverk där du kommer att fungera som länk mellan kunder samt Kamstrups Software Developers och säljteam. Din huvudsakliga uppgift är att erhålla en stark teknisk kunskap om kundverksamheten, genom den kunskapen ska du agera rådgivare inom Kamstrups produkter och därmed säkerställa att kunden har rätt lösning för att stödja sin verksamheten optimalt.
Mer specifikt kommer dina uppgifter att vara:
• Systemrådgivning och drift av Kamstrups mätare
• Kundutbildning inom Kamstrups lösningar
• Radioplanering
• Identifiera besparingar och möjligheter inom kundens infrastruktur
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Som Teknisk Onsite support hos Kamstrup blir du en del av Solution & Service teamet, som består av åtta skickliga kollegor, som antingen jobbar med 1 line-support, Onsite-support eller konsultering. Teamets uppdrag är att ge utmärkta kundupplevelser samt ligga ett steg före sina konkurrenter. Rollen är placerad på Kamstrups kontor i Täby, men större delen av dina dagar kommer du att tillbringa ute hos kunder.
VEM ÄR DU?
För att vara aktuell för denna roll är det ett krav att du har ett giltigt körkort och att du behärskar engelska och svenska både skriftligt och muntligt. Vi ser också att du har en bakgrund från energisektorn som leverantörsoperatör, tekniker, teknisk specialist, Onsite Support eller någon annan liknande roll.
Det är meriterande om du har försäljningserfarenhet och/eller en förståelse för nätverk (IP / 2g / 4g / 5g / P2P / GPRS). Om du besitter kunskap i danska, tal samt skrift så kommer även det vara meriterande, eftersom du kommer att ha nära kontakt med det globala huvudkontoret i Danmark.
Utöver ovanstående, lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att lyckas i denna roll ser vi att du som person är relationsskapande och att du trivs i en utgående roll. Du är lyhörd och kan relatera till våra kunders behov, för att sedan förvandla denna kunskap till konkurrenskraftiga lösningar för både kunder och Kamstrup. Du har förmågan att hålla presentationer med väldigt hög kvalitet, och du är villig att gå en extra mil för att säkerställa att kunderna får de bästa lösningarna. Du är också ansvarstagande samt strukturerad, och det kommer naturligt för dig att behålla översikten i en hektisk arbetsmiljö med flera pågående projekt. Du drivs också av ambitionen att ständigt öka dina kunskaper inom intelligenta mätlösningar och bli en nyckelaktör i ett globalt företag.
INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07