Teknisk orderhanterare till Aircenter!

Teknisk orderhanterare till Aircenter!

Arbetsbeskrivning

Få chansen att uppleva en fantastisk karriär som teknisk orderhanterare hos Aircenter! Du kommer att ha möjlighet att arbeta tillsammans med både nationella och internationella kunder och leverantörer och spela en avgörande roll i ett lag som med stolthet erbjuder högkvalitativa produkter och kreativa lösningar. Ansök nu och bli en viktig del av Aircenters engagerade och passionerade team!

Välkommen med din ansökan!



Om tjänsten

Som teknisk orderhanterare har man som huvuduppgift att hantera kundorder och se till att de behandlas på ett effektivt och korrekt sätt. Nedan följer några exempel på arbetsuppgifter:

-Ta mot kundordrar och ser till att de behandlas på rätt sätt. Detta innefattar att granska orderinformationen och se till att alla krav uppfylls, till exempel leveransdatum, kvantitet och pris.
-Skapa och uppdaterar orderinformation i företagets system. Detta innefattar att registrera order, skicka orderbekräftelse till kunden och hantera eventuella ändringar i orderinformationen.
-Uppdatera företagets system med orderinformation och leveransstatus för att säkerställa att all information är korrekt och uppdaterad.
-Hantera fakturering av kundorder och ser till att fakturorna skickas ut i tid. Detta innefattar att hantera eventuella frågor eller problem med faktureringen.

Din profil

För att passa bra i rollen bör du ha erfarenhet av tekniskt arbete eller orderhantering. Du behöver vara flytande i svenska både i tal och skrift, samt ha goda kunskaper i engelska. Vi ser också gärna att du är bekant med IT-program såsom Visma eller Fortnox och har erfarenhet av att arbeta i CRM-system. Om du dessutom har kunskap om CRM-Lime så är det en merit.

Förutom dessa krav är det viktigt att du som söker denna tjänst har förmåga att planera och organisera ditt arbete samt utföra det med hög noggrannhet.

Som person är du ansvarsfull och har god samarbetsförmåga. Du trivs med att arbeta i team men kan också arbeta självständigt och ta egna initiativ när det behövs.

Om Aircenter AB

Företaget som grundades 1991 och är beläget i Täby, Sverige, specialiserar sig på att tillhandahålla luftkompressorer och tryckluftsutrustning för en mängd olika industriella applikationer. De erbjuder en omfattande tjänst som innefattar försäljning, installation, service och underhåll, samt rådgivning och teknisk support för kunderna.

För att erbjuda högkvalitativa produkter och lösningar samarbetar företaget med flera välrenommerade tillverkare av luftkompressorer och tryckluftsutrustning. De har också ett brett utbud av tillbehör och reservdelar för att tillgodose kundernas behov.

Aircenter AB har en mångsidig kundbas som inkluderar företag inom tillverkningsindustrin, sjukhus och medicinteknik, livsmedelsindustrin, bygg- och anläggningsindustrin, samt andra branscher. Företaget är dedikerade till att erbjuda anpassade lösningar och överlägsen kundservice för att möta varje kunds unika behov och krav.

Aircenter AB är en pålitlig leverantör av luftkompressorer och tryckluftsutrustning i Sverige och har etablerat sig som en viktig partner för många företag i olika branscher.


Om Framtiden AB

Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.

För denna tjänst kommer du att bli direktanställd hos Aircenter AB

Rekryteringsprocess
I denna process sker urval löpande enligt följande:

Telefonintervju (Framtiden)
Intervju (Framtiden)
Intervju (Aircenter)
Beslut (Aircenter)

Villkor

Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Stockholm, Täby
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid

Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2023
  • Ansök senast: 24 april 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024