OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om konsultuppdraget
- Ort: Stockholm
- Uppdragslängd: Ca. 3 månader
- Uppdragsstart: Enligt ök.
- Sista ansökningsdagen: ansök snarast
- Omfattning: 100%
- OBS! Det är väldigt viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Arbetsbeskrivning
Kunden söker dig som har grundkompetens inom telekom-området och som har jobbat med Implementering och design av lösningar inom CC och KST lösningar. Du bör också vara väl bevandrad i avtalsrätt inom detta specifika område.
Arbetsuppgifter:
- Projektledning
- Avtalshantering
- Design och utveckling av slutlig lösning
- Framtagande av krav för införande, testfall för tester
- Säkerställa förvaltningsbarhet och support till förvaltning och verksamhet
- Tekniskt kunnande inom CC samt växeltjänster/Telefoni/KST
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
- Minst 9 års erfarenhet av upphandling/implementation av Contact Center och KST-lösningar (kommunikation som tjänst)
- Minst 3 års juridisk erfarenhet inom avtalsrätt, tvister och förlikning. Erfarenheten ska vara fördelad på minst 2 uppdrag.
- Minst 3 års erfarenhet av design/utveckling av lösningar inom ContactCenter och KST. Erfarenheten ska vara fördelad på minst 3 uppdrag.
- Minst 3 års erfarenhet av kommunikationsplattformen Vision 80/20.
- Minst 3 års erfarenhet av leverans, acceptanstest samt analys avseende ContactCenter/KST. Erfarenheten ska vara fördelad på minst 3 uppdrag.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av larm-hantering inom trafik.
- Erfarenhet från minst 2 tidigare uppdrag av samtalsinspelning avseende teknik och informationssäkerhet.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av larm-hantering avseende Hisslarm.
- Erfarenhet från minst 2 tidigare uppdrag inom etablering av support och förvaltningsorganisationer.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av övervakning av IT-system med tillhörande tjänster.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag inom utveckling av förvaltningsprocesser och rutiner.
- Erfarenhet från minst 1 tidigare uppdrag av större samordningsprojekt avseende informationsdatabaser exempelvis kataloginformation.
Önskemål om personliga egenskaper:
- Systematiskt och strukturerat arbetssätt.
- Lösningsinriktad, tar sig an problem med en öppen attityd och bjuder in till dialog och samverkan.
- Kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov.
- Förmåga att prioritera och att hantera olika typer av arbetsuppgifter parallellt.
- God samarbetsförmåga, skapar och bevarar goda relationer.
- Är självgående och tar initiativ för att hittar alternativa lösningar
______________________
Hur du kommer vidare
- Sök uppdraget genom denna annons
- I ansökan anger du ett kravställt timpris
- Lägg in ett CV på svenska i word-format
- Vi återkopplar genom plattformen om något behöver kompletteras eller förtydligas.
- Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss via plattformen.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag i hela Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Vårt motto är därför Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Kontaktpersoner på detta företaget
Joseph Öberg Shaya
Ellen Falkenström