TEKNISK PROJEKTSUPPORT TILL TEAM PÅ CAMFIL

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Camfil behöver utöka sitt CAP-team som arbetar med strategiska kundkonton och projekt och letar nu efter en Support som vill arbeta nära sitt team med administrativa och stöttande arbetsuppgifter. Rollen finns inte idag, utan här har du som medarbetare stora möjligheter att forma och utveckla din egen roll inom teamet. Syftet är att du ska fungera som en stödfunktion till projektledare och säljare där du kommer arbeta med att skapa offerter och tekniska underlag. Du kommer även ha ansvar för mycket intern kommunikation på internationell nivå samt hantera inkommande samtal och mail. Till sist innebär rollen att du kommer arbeta i diverse databaser för att bevaka, processa, och hantera information som kan vara till nytta för teamet.

Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.

Företagspresentation
Camfil grundade sin verksamhet i Sverige 1963 och är idag världens ledande företag inom luftfilter för ventilationsanläggningar, med över 4200 medarbetare runt om i världen. Alla filter de säljer är producerade inom koncernen. Deras bas finns i Norden, där de är den ledande leverantören av filter för ventilation, metallfilter och renrums/HEPA-filter. De levererar bland annat luftfilter till alla kärnkraftverk i Norden. Huvudkontoret finns i Trosa och denna roll kommer utgå från deras kontor i Sätra.

Kvalifikationer
- Tidigare erfarenhet inom support eller kundservice
- Kunskap och erfarenhet inom ventilationsbranschen är meriterande
- Meriterande om du har erfarenhet av arbete i CRM-system
- Flytande i både tal och skrift på svenska och engelska


Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Support tror vi att du sedan tidigare har erfarenhet av någon form av supportfunktion eller kundservice. Du ska trivas med ett flexibelt arbete där stor del av din dag påverkas av kundens behov och vilka arbetsuppgifter som är mest prioriterade. Har du ett tekniskt intresse eller erfarenhet inom liknande bransch är det meriterande. Som person ser vi gärna att du är ödmjuk, men med ett driv att utvecklas och bli en del av Camfils CAP-team.

Vad vår kund kan erbjuda
Vår kund är ett familjenära företag med stark entreprenöranda där du som medarbetare har stora möjligheter att påverka och där det är korta förändringsprocesser mellan förslag till handling. Företaget genomsyras av ett starkt förtroende för sin personal och värdesätter medarbetarnas trivsel högt. I och med att företaget är en stor aktör på marknaden skapar det en stabil grund och trygghet att luta sig tillbaka på samtidigt som du som medarbetare får vara delaktig i vad som pågår och kan vara med och påverka beslut.

Lön
Lön enligt överenskommelse

Tillträde och ansökan
Heltid. Tillsvidare med start omgående eller enligt överenskommelse. Du blir direktrekryterad av vår kund.
Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Hanne Widemar
0723990919
Malin Jagerholm
08 410 38 998
Erika Bjäråker
0703732446
Erika Bjäråker
0703-732446
Elise Engström
0768-688595
Emelie Johansson Ljuhs
0723-990920
Malin Jagerholm
0706-69 57 21
Malin Jagerholm
070 669 57 21
Catrin Fjellström
08-41038997
Malin Jagerholm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 21 januari 2019

Besöksadress

Essinge Brogata 2, Stockholm
None

Postadress

Essinge Brogata 2
Stockholm, 11261

Liknande jobb


1 november 2024

31 oktober 2024