OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en teknisk rekryterare/HR-support som kan bidra med sin kompetens och erfarenhet i en spännande organisation i tillväxt.
Tillsammans med vårt People Experience Team kommer du att fungera som HR-stöd och även vara självständigt ansvarig för steg i rekryteringsprocessen.
För oss är det viktigt att vi hjälps åt och stöttar varandra när så krävs!
Arbetsuppgifterna kommer bland annat att omfatta:
Att källa, skapa och upprätthålla ett nätverk av kontakter med kandidater genom till exempel; sociala medier, LinkedIn, universitet m.m
Ansvarig för alla steg i rekryteringsprocessen.
Granska meritförteckningar och framtidsutsikter, kvalificera, intervjua och hantera kandidater under hela intervjuprocessen från intervjuförberedelser till att hjälpa till med slutlig erbjudande förhandling
Upprätthålla en databas med kandidatregister, inklusive aktiva och passiva potentiella kunder, inhyrda anställda och andra kandidat relationer
Planera onboarding med nya medarbetare och arbeta med processförbättringar.
Employer branding, vilket gör dem synliga som företag för omvärlden.
Övriga administrativa och HR-relaterade uppgifter
Vår idealiska kandidat kommer att ha:
4 års kommersiell erfarenhet inom bemanning & rekrytering.
4 års erfarenhet av sourcing och god kunskap om att arbeta med LinkedIn Recruiter, ATS och HRMS.
Erfarenhet av självständigt arbete inom hela rekryteringsprocessen
Kunskap om jobbbrädor och HR-programvara, databaser och ledningssystem är önskvärt
En naturlig drivkraft att lyckas med dina personliga mål och fira lagets framgångar
Hög energi, beslutsamhet och motståndskraft
Goda kunskaper i både tal och skrift i engelska; svenska är önskvärt
Placeringsort: Lund, 100% på plats
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.