OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Teknisk säljare / administratör
Ricoh IT Partner, Uddevalla, Administration
Vi söker dig som vill jobba som teknisk säljare och administratör
Är du en serviceinriktad person som är på jakt efter ett jobb där du får utveckla dina kunskaper inom orderhantering, administration, kundservice och försäljning? Vi söker just nu en lösningsfokuserad teknisk säljare till vår verksamhet i Uddevalla. Här finns goda möjligheter att utvecklas i din yrkesroll och du kommer att ha stor frihet i ditt dagliga arbete. Låter det intressant? Sök tjänsten på ett litet och modernt företag redan idag!
Arbetsbeskrivning
Som teknisk säljare ansvarar du för vår orderhantering, administration, kundservice och försäljning. Mer specifikt innebär det att du kommer att svara på inkommande samtal och mejl, ge teknisk och kommersiellt stöd till kunder och distributörer och agenter. Besöka våra kaffekunder för hygienservice och tillbehör. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar där även samarbete med andra avdelningar kan förekomma. Tjänsten är på deltid/heltid beroende på kandidatens kvalifikationer och önskemål.
Du kommer även att
besvara frågor från kunder via telefon, mejl och
chatt
registrera inkommande ärenden, produkter, avtal mm i ärendesystem.
Vem är du?
Som teknisk säljare är det viktigt att man som person är kommunikativ och engagerad. Arbetet kräver att man är flexibel, ansvarsfull, eget driv och kan arbeta självständigt. Vi hoppas att du som söker vill utvecklas långsiktigt tillsammans med oss.
Vi ser gärna att du
har god kommunikativ förmåga och utåtriktad.
behärskar svenska obehindrat i tal och skrift.
B-körkort är ett krav
Det är även meriterande för tjänsten om du har branscherfarenhet och IT-intresse