Teknisk säljare inom moderniseringar

Teknisk säljare inom moderniseringar

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du ta nästa steg i din karriär, du drivs av långsiktiga relationer och är intresserad av teknik? Då har vi tjänsten för dig. Nu söker vi dig som vill arbeta med försäljning av moderniseringar av hissar och rulltrappor. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta:
• Affärsansvar för befintliga och nya moderniseringskunder
• Ansvarar för att uppsatta försäljningsmål nås
• Samverkar med andra funktioner på avdelningen/inom det geografiska området för att maximera företagets affärer i
marknadssegmentet
• Känna till de miljöaspekter som berör arbetet samt tillämpar rutiner för aktivt bevarande av hög miljömedvetenhet i
befattningen.
• Ansvarar för att arbetet bedrivs enligt gällande kvalitetsanvisningar.
• Fullgör sina arbetsuppgifter enligt gällande föreskrifter, lagar och avtal.
• Deltar i företagskommunikationen och söker aktivt efter information som påverkar befattningen eller individen


Om företaget
Företaget är beläget på flera orter och vi ser möjligheten i att vara flexibla kring bostadsort. Vid anställning kommer du att erbjudas bland annat:

• 3 månaders onboardingprogram
• Omfattande internutbildning
• En personlig utvecklingsplan
• En internationell arbetsplats med stora möjligheter att göra karriär både i Sverige och utomlands
• En trygg anställning i ett seriöst och världskänt bolag
• Kollektivavtalade förmåner och möjlighet till en god löneutveckling.

Mer information om företaget ges vid intervjutillfället


Din profil
För att lyckas i rollen som teknisk säljare inom moderniseringar ser vi att du har en gymnasieutbildning eller liknande. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift, vi ser att du har god datavana och behärskar Office. Det är meriterande om du har kunskap om befattningens miljökritiska punkter, förebyggande miljöarbete samt kännedom om gällande handböcker inom kvalité och miljö.

I denna rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som har hög social kompetens samt att alltid håller god kvalitet. Som person är du strukturerad och du kan hålla flera bollar i luften. För att lyckas i rollen kommer det krävas hög servicenivå och att du ha lätt för att samarbeta med dina kollegor inom organisationen.

Är du intresserad? Välkommen in med din ansökan redan idag, urval sker löpande. Vid frågor, kontakta ansvarig rekryterare Emily Higgins, emily.higgins@2complete.se eller 073-365 68 32.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 5 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Mediasäljare Eskilstuna

Mediasäljare Eskilstuna

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024

14 november 2024