OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett företag med nästan hela världen som marknad och vi erbjuder produktlösningar inom områdena kemi, petrokemi och tankteknik.Nu söker vi en ny medarbetare till vår svenska filial som vill arbeta i en flexibel och trevlig arbetsmiljö i Mariehäll/Sundbyberg. Du kommer i första hand ansvara för teknisk support till våra kunder i Sverige men även till kunder i Norden och Baltikum.Detta innebär försäljning och stöd i försäljningsaktiviteter.Det innebär även kundorderbehandling, beställningshantering, lagerhållning, priskalkylering samt praktisk produktutbildning för våra kunder.När produkterna behöver anpassas efter specifika önskemål är det ditt ansvar att hjälpa kunden med de tekniska förändringar som våra kunder önskar.Eftersom vi är ett litet kontor innebär jobbet även allmänna kontorsgöromål och office management. Vi söker dig som är van vid kundkontakter och trivs med att arbeta som försäljningsstöd.Du har sedan tidigare erfarenhet av teknisk försäljning och förhandling.Vidare tror vi att du har goda datakunskaper och behärskar engelska väl i tal och skrift.Pratar du tyska ser vi detta som en merit. [ Du är beredd att satsa på utveckling hos oss och ser rollen som en långsiktig lösning.Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete i ett litet men sammansvetsat team. Ansökan sker endast via nedanstående länk!Stockholm