OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Labrum AB.
Om företaget:
Labrum är ett av Sveriges ledande företag inom design, utveckling och leverans av laboratorieinredning, laboratorieutrustning och skyddsventilation. Med mer än 40 års erfarenhet hjälper Labrum kunder att skapa morgondagens lab. Labrum erbjuder kompletta lösningar från rådgivning via projektering till färdig installation som både innefattar inredningar från varumärket KEBO och teknisk utrustning. Labrum ingår i ADDvise-koncernen, och du hittar mer info om dem här: http://www.labrum.se och http://www.addvisegroup.se/om-addvise/
Arbetsuppgifter:
I den här rollen kommer att utgå från huvudkontoret i Stockholm eller Labrums södra kontor i Hässleholm. Du säljer laboratorieinredningar och skyddsventilerade arbetsplatser samt arbetar självständigt med lämpliga lösningar för Labrums kunder. Du är kundens närmaste kontakt från det att behovet uppstår till att produkterna levereras. Du konkretiserar kundens behov, tar fram offerter, skissar på lämpliga lösningar och vägleder kunden hela vägen in i mål. Ca 1-2 dagar i veckan är du ute hos kunder och de andra dagarna arbetar du från kontoret.
Vi söker en medarbetare som på ett förtroende skapande sätt kan genomföra:
• Rådgivande dialog mot kunder
• Administrativt arbete kring offerthantering
• Analysera kundens behov och presentera en lösning
• Fysiska möten hos dina kunder
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Gymnasieutbildning
• Arbetslivserfarenhet av från försäljning inom B2B (Meriterande mot fast inredning så som köksinredning, sjukhusinredning, butiksinredning, skolinredning eller liknande)
• Goda erfarenhet av Officepaketet
• Goda kunskaper i Svenska och Engelska
Utöver ovan nämnda krav så ser vi att du självgående, rådgivande och mycket pålitlig. Du är praktiskt lagd och affärsmannaskapet är högt då du triggas av att göra affärer. Du är en person som får saker att hända och du uppskattar att arbeta med relationsskapande försäljning där du är både analytisk och noggrann när du gör dina kundanpassade lösningar. Du trivs med att arbeta både självständigt som i team då du tar för dig och är vetgirig när det gäller att ta ansvar för din utveckling. Har du kunskap inom skyddsventilation eller generell ventilationsteknik så är det mycket positivt.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Stockholm & Hässleholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse + bonus
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund