OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Du bearbetar kunder hos offentliga och privata entreprenörer inom avfalls- och återvinningshantering på den Skandinaviska marknaden. Detta innebär att du kommer att vara på resande fot ca 100 dagar om året och måste ha körkort. Du kommer att utgå från vårt kontor i Ulricehamn. I ditt arbete kommer du att upprätta kalkyler, ta fram offerter, upprätta projektbudgetar. Vi tror att du är kvinna eller man i åldern 30-40 år. Du har en teknisk bakgrund, gärna från IT/Automation, och har sinne för affärer samt erfarenhet från systemförsäljning eller projektledning. Du behärskar engelska i tal och skrift, kunskaper i tyska är en fördel men inget krav. Du behärskar programmen i MS Office. Du har ett genuint teknikintresse, är en problemlösare och relationsbyggare. Då du kommer att göra affärer med kommunala bolag är kunskaper i offentlig upphandling är en fördel. Ytterligare information om tjänsten finner du på www.proteko.se