Teknisk Säljstöd Norden

Arbetsbeskrivning

Ingress
För kunds räkning erbjuder vi nu dig möjligheten att inom avdelningen Affärsstöd arbeta, utmanas och utvecklas som Tekniskt Säljstöd.

Vår kund arbetar med dörrautomatik och producerar kompletta system för dörrar, grindar och väggar där man värdesätter efterlevnaden av nationella och internationella standarder och krav på kvalitet, säkerhet och miljö.

Vill du vara med på deras fortsatta resa? Sök tjänsten idag!


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Tekniskt Säljstöd kommer du främst arbeta med följande
• Felsökning av tekniska problem
• Kunna diagnostisera och reparera fel
• Teknik -och produktutbildningar Onsite (nya och äldre produkter)
• Förbättra kundupplevelsen
• Dialog med kund för att snabbt kunna idientifiera och åtgärda eventuella problem
• Kunduppföljning
• Kunna ge snabb och konkret återkoppling
• Övervaka utbyte eller reparation av nödvändiga delar
• Ebjuda stöd vid utrullning av nya produkter och applikationer
• Tillhandahålla stöd i form av dokumentation
• Testa och utvärdera nya produkter och tekniker (Marked required specs. etc.)
• Arbeta tillsammans med schweiziska TTS
• Utvärdera och följa upp kundupplevelsen och kundkrav.

Din profil
Önskade kvalifikationer
• Grundläggande teknisk utbildning och teknisk erfarenhet inom industri eller liknande (mekanisk, elektrisk, elektronisk)
• Goda färdigheter inom MS Office
• Bra skriftlig och mycket bra muntlig kommunikation på norska och svenska
• Bra språkkunskaper på engelska (nivå C1)
• Branscherfarenhet inom automatiska dörrsystem är meriterande

Personliga egenskaper
• Noggrann, analytisk och lösningsorienterad
• Entusiastisk, kommunikativ och kundorienterad
• Kunna hantera flera ärenden samtidigt
• Hög grad av självständighet, initiativförmåga, entreprenörstänkande
• Flexibel när det gäller resor och arbetstid


Erbjudande
Spännande möjligheter i ett växande företag!

Ansökningstiden sträcker sig till 17 maj. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kommer tillsättas innan sista maj.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Otiga Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 april 2021
  • Ansök senast: 17 maj 2021

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

25 november 2024

2nd line supporttekniker

25 november 2024