Teknisk serviceadministratör, Envac Scandinavia

Arbetsbeskrivning



Envac är ett av de ledande miljöteknikföretagen i Sverige. Företaget uppfann sopsugstekniken i början av 60-talet och idag finns systemet installerat över hela världen – i bostadsområden, affärscentra, stadskärnor, industrikök, sjukhus och flygplatser. Envac är världsledande inom området och har över 38 kontor i 21 länder i Europa, Mellanöstern, Asien, Nord- och Sydamerika och Australien.

Envacs sopsugslösningar innebär en hållbar, miljöriktig hantering av avfallet då systemet införlivas med övrig infrastruktur, som exempelvis elektricitet, avlopp, fjärrvärme, fjärrkyla och vatten och därigenom eliminerar all öppen, manuell hantering. De miljö- och effektivitetmässiga vinsterna med tekniken är avsevärde i synnerhet för områden med stora avfallsmängder och höga hygienkrav.

2012 omsatte Envac 1 100miljoner kronor. Antal anställda är drygt 600 personer. VD för Envac AB är Christer Öjdemark.

Läs mer om Envac på www.envac.se

Vi söker nu en Teknisk serviceadministratör till vårt kontor i Hammarby Sjöstad.

Arbetsuppgifter
I rollen som serviceadministratör ansvar du för att:
- ha daglig kontakt med servicetekniker, driftcentral, kunder och leverantörer
- upprätta fakturaunderlag utifrån serviceteknikers dagrapporter

Kvalifikationer
Vi söker dig som:
- har längre erfarenhet av affärssystem, där det är mycket meriterande med kunskap inom servicemodul
- har ett tekniskt kunnande och intresse
- har ekonomisk erfarenhet och förståelse
- har erfarenhet av att ta emot och administrera felanmälningar
- har erfarenhet av drifttagning av anläggningar
- har god vana att hantera Microsoft Office
- uttrycker dig väl på svenska och engelska i såväl tal som skrift.

Personlighet
För att lyckas i rollen ser vi att du:
- är affärsmässig
- har helikoptersyn och förmåga att se helheten
- är stresstålig kan hantera flera saker samtidigt med ett positivt förhållningssätt
- är noggrann och serviceinriktad mot såväl medarbetare som kunder
- är energisk och har förmåga att få in korrekt fakturaunderlag

Du erbjuds en nyckelroll där du blir spindeln i nätet. Vi har en platt organisation, öppen företagskultur och högt i tak. Placeringsort är Stockholm.

Registrera din ansökan snarast då urvalet sker löpande.

Vi undanber oss vänligt men bestämt direktkontakt med försäljare av ytterligare jobbannonser, kandidater etc.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lars Björk,
0738-56 30 00
Åsa Runnäs, VD
08-621 05 02
Lars Björk,
0738-56 30 00
Lars Björk, Frågor om tjänsten besvaras dagligen 8.30-9.00
0738-56 30 00
Lars Björk, Frågor om tjänsten besvaras dagligen 8.30-9.00
08-718 08 00
Lars Björk,
0738-563000
Lars Björk,
010 - 207 01 50. Telefontid 8.30-10.00 vardagar.
Jenny Jakobsson, Rekryteringskonsult
010-207 01 50
Jenny Jacobsson, Rekryteringskonsult
070-279 68 90. Telefontid 8.30-10.00 vardagar.
Jenny Jakobsson, Rekryteringskonsult
073-267 90 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Addilon AB Eskilstuna
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Dag , Heltid , Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 7 september 2013

Besöksadress

Fleminggatan 7, 3 tr.
None

Postadress

PORTGATAN 3
Eskilstuna, 63342

Liknande jobb


21 november 2024