OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
För ett kortare uppdrag söker vi dig som har en mycket god datorkännedom och har kanske byggt ihop din egna dator?
Dina arbetsuppgifter består av att ge service och support till kollegor via inkommande samtal samt ärendehantering. Du har en god administrativ förmåga och är pedagogisk.
Din profil
Vi söker dig som tidigare har arbetat med kundservice via telefon, gärna inom IT. Då många av frågorna är tekniska ser vi gärna att du har erfarenhet av problemlösning av olika datasystem.
Du är van vid att ge svar och god service på högt varierande frågor.
Vidare har du mycket god teknisk förståelse och är intresserad av hur saker och ting fungerar. Som person är du ansvarstagande, nyfiken och flexibel. Då korrespondens även sker via e-post är det viktigt att du skriver med god grammatik samt talar obehindrat på svenska.
Om företaget
Till vår uthyrningsverksamhet i Varberg söker vi en erfaren servicedeskmedarbetare under ca 2 veckor, mellan 1-15 oktober. Vår kund finns i centrala Varberg
Du söker tjänsten med att skicka ditt CV till info@bemanningskontoret.se
Urval sker löpande.
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare.
Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson