OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och alltid sätter kunden i första hand?
Nu söker vi servicemedarbetare till Tietos first line support i Östersund med uppdragsstart i mitten eller slutet av augusti!
Som servicemedarbetare arbetar du med att ge högkvalitativ teknisk service och tar emot ärenden över telefon, mail och chatt. Du arbetar mot ett eller flera av Tietos olika kunduppdrag gentemot kommun, landsting eller privata företag.
Vi söker dig som
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservice och support via telefon och mail. Det är meriterande om du har erfarenhet eller kunskap inom IT-support, men det är inget krav. Vi ser det däremot som en förutsättning att du har en vilja att lära dig mer inom teknisk support och har ett tekniskt intresse!
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!
Vi söker dig som har en förmåga att göra så att kunden känner sig trygg och i slutändan är nöjd med din service. Du är samtidigt effektiv i att hantera ärendet och agerar lösningsorienterat.
Anställningsform
Visstid 6 månader med start i mitten/slutet av augusti, med möjlighet till förlängning eller överrekrytering till kund.
Du är anställd hos OnePartnerGroup och uthyrd till Tieto som konsult.
Arbetstid och lön
Vardagar, dagtid. Fast lön.
Övrig information
Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen så skicka in din ansökan redan idag!
Sysselsättningsgrad
100%
Sökord: teknisk support, administration, kundtjänst, kundbemötande, support.