Teknisk servicevärd till Facilities Services Team på NCC i Solna

Teknisk servicevärd till Facilities Services Team på NCC i Solna

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Beskriver du dig själv som utåtriktad och orädd samt förstår vikten av god service? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom reception, konferens, hotell, butik eller annat yrke som ställer höga servicekrav? Just nu söker vi Servicevärdar/Handytechs till fastighetsavdelningen, Facilities Services, på NCCs huvudkontor i Solna. 
 
Facilities Services Team består av olika roller och funktioner såsom reception/front desk, servicevärd/floor host samt servicevärd/handytech. Detta är en möjlighet att arbeta med Facilities Services som en del av en intern FM-avdelning. Du kommer erbjudas ett varierande arbete i en spännande och modern kontorsmiljö. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 

Ansvarsområden
Som servicevärd/Handytech är du en del av serviceteamet men kommer ha arbetsuppgifter som är av ”handyhen” och teknisk karaktär. I denna roll är du ansvarig för arbetsuppgifter som till exempel montering och reparationer, felahjälpande underhåll, koppla IT/AV-utrustning och kablar i mötesrum och arbetsplatser, ge teknisk support till de anställda i aula och inspelningsstudio där tekniken är mer avancerad. 

Kvalifikationer
För att vara aktuell har du: 
Erfarenhet av att arbeta inom reception, hotell, butik eller annat yrke med högt ställda servicekrav 
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift 
Datorvana och grundläggande IT-kunskaper i MS Office 
Avslutad gymnasieexamen

Det är meriterande om du har: 
Erfarenhet av hantering av AV-utrustning, IT och/eller vaktmästeriuppgifter
Arbetat inom kontorsservice på stora kontor eller liknande funktioner

För att trivas i teamet på Facilities Services beskriver du dig själv som utåtriktad, noggrann, orädd och framförallt serviceinriktad. Vidare har du ett prestigelöst engagemang och arbetar proaktivt för att lösa olika situationer som uppkommer under dagen. Dessutom trivs du med att arbeta tillsammans med andra för att nå gemensamma mål, värdesätter ett gott samarbete samt stöttar dina kollegor när det behövs.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansökninsdag: 2022-05-23, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 


Omfattning: Heltid, kontorstider mellan 07:00-17:30. 


Start: Enligt överenskommelse 

Om företaget
NCC är ett av de ledande byggföretagen i Norden. Som expert på att driva komplexa byggprocesser bidrar NCC till byggande som har en positiv inverkan på kunderna och på samhällets utveckling i stort. Verksamheten omfattar kommersiell fastighetsutveckling, bygg- och infrastrukturprojekt samt produktion av asfalt och stenmaterial.

NCC:s nya huvudkontor har plats för 800 medarbetare och utgör knappt 17 000 kvadratmeter. Vid utvecklingen av det nya huvudkontoret har NCC haft stort fokus på att skapa en effektiv arbetsmiljö som är anpassad till ett projektbaserat, digitalt arbetssätt över både organisations-, regions- och landsgränser. Även hälsa och ett hållbart arbetsliv står i centrum. Kontorsbyggnaden är framtidssäkrad. Den är enkel att justera och anpassa lokalerna för skiftande behov över tid. Genomgående har hållbara material använts, byggmaterial har återbrukats och solceller har byggts in i fasaden. I entréplan finns en träningsanläggning samt en stor inbjudande trappa i centrum som ska uppmuntra till rörelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 maj 2022
  • Ansök senast: 23 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Office Manager

5 november 2024

17 januari 2024

14 november 2023