OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2 Recruitment är ett bemanning och rekryteringsföretag i K2 Gruppen, med huvudinriktning på rekrytering av skandinavisk personal till utlandet. För kunds räkning söker vi nu ett flertal nya danska medarbetare för att förstärka det skandinaviska teamet. Vår kund är ett av världens ledande outsourcing företag med mängder av välkända kunder. Till support avdelning söker vi nu ett antal tekniskt lagda och dator kunniga medarbetare. Arbetsuppgifter: Att ta emot och besvara samtal från företagets danska kunder. Hjälpa dem att lösa tekniska problem som de har med sina datorer eller programvaror. Att besvara inkommande mailfrågor på ett effektivt och affärsmässigt sätt. Samla in information om kundernas vanligaste problem. Att tillsammans med resterande del av teamet hitta lösningar på hur man kan bli mer effektiva och på så sätt lösa kunders problem snabbare. Vi söker dig som: Har mycket god data och programkunskap. Har erfarenhet av arbete i en Call Center miljö. Är en god lyssnare och kan förstå kundens problem. Tillmötesgående och serviceinriktad. Har goda kunskaper i engelska. Har goda kunskaper i danska. Alla anställningsintervjuer kommer att ske per telefon. Du kommer även att få genomföra ett tekniskt test online på företagets hemsida. Anställning sker löpande. Obs! Viktigt! Din ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skrivet på engelska. Nämn också i din ansökning vilket datum du skulle kunna påbörja din anställning.