Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Duni är en ledande leverantör av högkvalitativa lösningar och produkter som skapar trivsel då mat och dryck serveras Duni har huvudkontor i Malmö och tillverkning i Sverige, Tyskland och Polen.De största marknaderna finns i Central- och Nordeuropa men globalt omfattas mer än 50 marknader i Europa, Mellanöstern, Afrika och Asia-Pacific.Duni har 1 900 anställda i ca 15 länder och omsättningen 2005 uppgick till 3 700 Mkr.Duni ägs av EQT, en ledande private equity-grupp i Nordeuropa.Duni är organiserat i två affärsområden: Professional och Retail.Se gärna mer på www.duni.se Duni Technical Competence Center, ansvarar för att utveckla och supporta maskinbaserade förpackningslösningar i hela Europa.Vi utför akut- och underhållsservice, kundanpassar maskiner och färdigställer för leverans.Hög kvalitet, utveckling, förbättringar samt utbildning av kunder, säljorganisationer och externa partners är några av våra arbetsuppgifter för att lyckas med vårt koncept. För rätt person erbjuder Duni ett omväxlande och utvecklande arbete i en internationell organisation.Technical Support Center söker nu en person till teknisk support i Malmö. Arbetsuppgifter och ansvar - Du ansvarar för tekniska supportfrågor på TCC.Man löser problemet tillsammans med kunden eller vid behov skickar det vidare till personal med spetskompetens.- Tar emot maskin- och reservdelsbeställningar samt färdigställer för packning samt leverans.- Du är ansvarig för hantering och struktur av maskinlogistik.Du tar tag i maskiner när de kommer från kunder och matchar med serviceorder samt ansvarar för att de blir reparerade.- Ansvarar för ordningen och strukturen på reservdels- och maskinlagret.- Du bistår vid reparationer och modifieringar av maskiner samt övriga arbetsuppgifter på TCC vid behov.- Utveckling av befintliga kundrelationer genom att sälja in och erbjuda kunderna företagets tekniska koncept.- Hantering av all post och paket som kommer till TCC.Kunskapskrav, färdigheter, kompetens och erfarenhet - Vi tror att du har någon form av eftergymnasial teknisk utbildning.Alternativt har du minst 3 års relevant arbetslivserfarenhet.Du har goda kunskaper och meriter inom nämnda områden.- Du har erfarenhet inom kundservice och lagerhantering.- Du har goda kunskaper i engelska i både tal och skrift.Kunskaper i tyska och franska är starkt meriterande.- God datakunskap - Körkort B - Truckkort är meriterande För att lyckas i arbetet ska du kunna arbeta både självständigt och i grupp.Som person är du strukturerad och är lösningsorienterad.Vi ser att du är lyhörd och har en förmåga att kommunicera på ett pedagogiskt sätt.Du är öppen och positiv samt motiverad och ansvarsfull.Då service och relationsbyggare är ledord för oss kräver arbetet att du arbetar noggrant samt är driven i en kundfokuserad miljö.Stor vikt fästes vid personliga egenskaper.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.Tillträde i mars -07.I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco. Låter ovanstående intressant är du välkommen med din ansökan.Då vi arbetar med ett löpande urval och fortlöpande intervjuer vill vi ha din ansökan omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010