Teknisk Support

Arbetsbeskrivning

Wireless Maingate är ett teknik- och tjänsteföretag specialiserat på industriella telekomlösningar.Affärsiden är att hjälpa våra kunder med effektivisering av befintlig verksamhet samt att hitta nya affärsmöjligheter genom att leverera GSM-baserad kommunikation.Maingate växer och för att finnas tillgängliga för våra kunder behöver vi nu rekrytera en medarbetare till vår supportavdelning.Maingate Support består idag av 6 personer som ansvarar för att leverera beställda tjänster och hjälpa kunder att använda dessa samt ge support i problemsituationer.Support är indelad i en administrativ och en teknisk enhet.Nu är det den tekniska supporten vi behöver förstärka.Besök www.maingate.se Teknisk Support Arbetsuppgifterna är varierande och stimulerande och innebär nära relationer med kunder och ett gott samarbete internt.Dina arbetsuppgifter innebär teknisk support till kunder som använder Maingates produkter och tjänster.Vidare ingår dokumentationsarbete och hantering av driftstörningsinformation i nära samarbete med drift- och utvecklingsavdelningen.Du får möjlighet att vara med och utveckla rutiner och arbetssätt för Support.I din roll ingår även att genomföra kundbesök och att hålla utbildningar för kunder i externa kundgränssnitt.Vi söker dig som har erfarenhet inom mobil telekommunikationsteknik. I denna rekrytering samarbetar vi med Proffice.Din ansökan skickar du via platsannonsen på www.proffice.se

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010