OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är idag, Sveriges klart största operatör i öppna stadsnät! Bredband2 äger, bygger och förvaltar nät för data- och telekommunikation samt distribuerar kundanpassade tjänster i egna och andras nät. Tjänsteerbjudandet riktar sig huvudsakligen tillprivatpersoner, företag, organisationer och bostadsrättsföreningar. Tjänsterna inkluderar: Bredband, IP-TV, IP-telefoni, e-post med virusskydd, m.m. Vårt mål är att bli Sveriges konkurrenskraftigaste bredbandsoperatörer med attraktiva Triple Play erbjudanden och ett flertal tilläggstjänster via infrastruktur med hög dubbelriktad kapacitet. Bredband2 har idag över 60 000 kunder. Vi söker nu fler medarbetare till vår supportavdelning i Malmö. Tjänsten innebär att vara en del i den gruppen som ansvarar för den tekniska supporten för våra bredbandskunder. Det kan vara både 1:st & 2:nd line support så många ärenden kan vara av något mer avancerad karaktär. Kompetensmässigt ska du ha erfarenhet av nät- och bredbandstjänster. Erfarenhet från IP-telefoni är meriterande. Arbetsuppgifterna består i att svara på och lösa inkommande supportärenden via telefon och dator. I tjänsten ingår även att hjälpa nya kunder som driftsätts att komma igång med att använda våra bredbandstjänster. Är du intresserad och känner att din profil stämmer överens med detta så är du välkommen att skicka dina handlingar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Ohlin
040-6219767
Kundtjänstchef Anders Ohlin
0770518500
Servicemanager Magnus Hast
0406219765
Servicemanager Magnus Hast
Anders Ohlin
Head of Business Services Magnus Hast
Chef företagsservice Magnus Hast