OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
För kunds räkning söker vi en serviceinriktad 1st line support / IT-support som vill fördjupa sin kunskap inom IT. Företaget är ett ledande IT-bolag som är i ständig tillväxt, beläget i Landskrona.
Mer information ges vid eventuell intervju.
Din roll som kundsupport
Som 1st line support är ditt huvudsakliga ansvar att supportera och stötta företagets kunder med deras IT-relaterade problem. Med hjälp av ditt starka kundfokus och problemlösningsförmåga hjälper du till med installation och felsökning av mjukvara, främst via telefon och fjärrstyrning. Du hanterar såväl enkla som mer omfattande ärenden, varför tidsåtgången och komplexiteten varierar. Du ges en gedigen introduktion och ingår i ett härligt team som brinner för service och teknik.
Dina kvalifikationer
Eftergymnasial IT-utbildning alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet inom servicedeskKunskap inom Active DirectoryMycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Vi söker dig som brinner för att ge förstklassig service och att lösa problem. Utöver ditt intresse och erfarenhet av IT är du ansvarsfull, flexibel och trivs som bäst när du har att göra. Eftersom arbetet ofta innebär högt tempo är du stresstålig och effektiv, utan att tumma på kvaliteten och servicen gentemot kunderna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Övrigt
Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Plats: Landskrona
Lön: Enligt överenskommelse
Låter rollen som 1st line support intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!