OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Visma är Nordens ledande leverantör av mjukvara och tjänster på ekonomiområdet och förser företag, handel, offentlig verksamhet, organisationer och föreningar med effektiva administrativa lösningar. Koncernen har drygt 4.000 anställda i Norge, Sverige, Finland, Danmark, Holland och Rumänien. I Sverige sysselsätts cirka 1.200 personer. Visma Software AB fortsätter att expandera och till Malmökontoret söker[vi nu dig[som vill bli en del av ett framgångsrikt supportteam! Arbetsbeskrivning I rollen som teknisk supportör kommer du att arbeta med att installera våra produkter samt vara teknisk expert i vår kundsupport. Erfarenhet Vi söker personer som har stor kunskap om och bred erfarenhet av installationer och teknikfrågor. Av särskilt intresse är bl a erfarenhet av nätverk i Windowsmiljö, Citrix samt webblösningar i driftsmiljö. Du har goda kunskaper rörande Microsofts olika operativsystem samt IT-infrastruktur i allmänhet. Kunskaper inom systemutveckling eller integrationsfrågor är meriterande. Då du emellanåt kommer att arbeta på egen hand gentemot våra kunder krävs god förmåga att kunna ta fram lösningsförslag samt att kunna uttrycka sig väl i svenska och engelska, i både tal och skrift. Du har minst tre års teknisk utbildning på gymnasienivå. Personlighet Då vi arbetar nära kundens egen IT-personal och deras användare är det viktigt att du är noggrann och stresstålig med en god[känsla för service.[[Vi värdesätter också att du är en resultatinriktad lagspelare för då kommer du att passa in i vårt supportteam!
Kontaktpersoner på detta företaget
Johan Wirsén
+46 702052440
Michael Nygren
+46 72-451 38 04
Emma Blomberg
+46 703137164
Niclas Nässlander
+46 (0)10 141 27 00
Pontus Atterfors
Carina Boström
Lena Lambert
Linda Sablic
+46 707 25 52 42