Teknisk Support

Teknisk Support

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Nynas AB.

Om företaget:

Else affärsidé är att leverera kvalificerade och kostnadseffektiva IT-lösningar för produktion, automation och logistik till företag med höga krav på kvalitet och effektivitet. Verksamheten består av framtagning av kompletta IT-system, genomförande av utredningsprojekt, projektledning samt support och förvaltning. Elses kunder är mestadels stora företag som verkar inom produktion och distribution, kunder som kräver att IT-stödet gagnar verksamheten på bästa sätt.

Else startade sin verksamhet år 2001 av ett antal medarbetare med gemensam målsättning i affärsidén. I takt med att kunderna och uppdragen blivit fler har företaget vuxit och har idag 40 anställda medarbetare.

Arbetsuppgifter:

I rollen som Teknisk Support kommer du arbeta med att ta emot ärenden och felanmälningar genom telefon samt Elses ärendesystem. Därifrån tar du vidare och försöker utreda vad problemet kan bero på. Din främsta arbetsuppgift kommer vara att förstå vad problemet kan bero på och lösa det på bästa sätt. Tjänsten är väldigt varierande och det finns goda utvecklingsmöjligheter. Det ingår även beredskap på sikt och supporten är igång 24/7.

• Hantera ärenden
• Felsökning
• Problemlösning
• Beredskap

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av felsökning i system
• Generell IT-kunskap och erfarenhet av Windows miljöer
• Meriterande med databaskunskaper inom SQL
• Meriterande med erfarenhet av Active Directory och Azure
• Du talar och skriver välformulerat på både svenska och engelska

I rollen passar du som trivs att arbeta med support ur ett djupare perspektiv. Du är tekniskt kunnig och kan lätt sätta dig in i kundens ärende där du tycker det är roligt att lösa problem. Då rollen innebär många kontaktytor är det viktigt att du har en god kommunikativ förmåga där du på ett serviceinriktat sätt kan hjälpa kunder. Du är en självgående person som har en förmåga att arbeta proaktivt för att förstå och bemöta kundens behov. Du är lösningsorienterad och tar initiativ till nya arbetssätt och tar stort ansvar för ditt eget lärande inom rollen.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 maj 2023
  • Ansök senast: 2 juni 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024