OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi fortsätter växa så nu söker vi en sjunde person till vårt supportteam i Göteborg.
Som den nästa medarbetaren i supportteamet kommer du att:
Vara en del av supportteamet, som ansvarar för att hjälpa användare med problem eller frågor kring vår tjänst. Ditt primära fokus kommer att bestå av att arbeta i Qubes OS och hjälpa användare via email.
Dagliga arbetsuppgifter för support är:
-
Hjälpa användare över email.
- Felsökning av problem. (Linux/Windows/macOS/Routers/Android/iOS).
- Testa våra tjänster och appar.
- Kontinuerligt uppdatera våra Guider/FAQ.
Vem är du?
Du gillar att lösa problem och är självstartande och självgående.
Du är troligtvis "The go-to IT person" bland vänner och familj, och har ett genuint intresse för IT.
Våra fyra krav:
- Flera års erfarenhet av Linux, samt Windows eller macOS
- Flytande i svenska och engelska (tal och skrift)
- Självgående med förmågan att multitaska väl.
- Du bor i Göteborgs stad
Processen:
Vår process består av fyra intervjuer.
- Först ett telefonsamtal för att få en övergripande förståelse över vem du är.
- Sedan ett andra telefonsamtal för att förstå din tekniska kompetens och för dig att få information om oss och hur vi arbetar.
- Tredje steget är ett möte på vårt kontor för mer djupgående frågor.
- Sista steget är ett samtal med vår VD, och sedan kontraktsskrivning.