Teknisk support

Arbetsbeskrivning

Vision är ett modernt och växande fackförbund i ständig förändring. Visions medlemmar leder, utvecklar och administrerar välfärden och jobbar i kommuner, regioner, privata företag eller kyrkan. Våra 212 000 medlemmar finns över hela landet och inom tusentals olika yrken och bildar tillsammans ett värdefullt nätverk. Vi är en feministisk organisation, partipolitiskt obundna och ingår i TCO.

 

Teknisk support till förtroendevaldasupporten hos Vision
Är du en serviceinriktad problemlösare med tekniskt intresse? Trivs du i en roll där du får hjälpa andra att navigera i tekniska system och skapa smidiga lösningar? Vill du dessutom vara en del av en modern och växande organisation där sammanhållning, utveckling och arbetsglädje står i fokus? Då kan det här vara jobbet för dig!

Om rollen
Vi söker en positiv och lösningsorienterad kollega till vårt team på förtroendevaldasupporten. Tillsammans med dina fem kollegor kommer du att stötta Visions förtroendevalda i tekniska frågor och bidra till att de känner sig välkomna och nöjda.

Dina huvudsakliga uppgifter kommer att vara:

• Ge teknisk support via telefon och e-post till våra förtroendevalda.
• Hjälpa till med exempelvis reseräkningar, hemsidehantering och att ta fram olika listor och annat stöd i våra olika plattformar.
• Arbeta i vårt medlemssystem Carma (ett CRM-system baserat på Microsoft Dynamics MMS) samt andra digitala verktyg som SiteVision och Flex.

Rollen är en viktig del av Visions arbete med digitalisering och utveckling och vi välkomnar dig som tycker om att arbeta i en föränderlig miljö där nya lösningar uppmuntras.

Vi söker dig som:

• Är en god kommunikatör som trivs med att hjälpa andra och bygga relationer.
• Har erfarenhet av IT-support, medlemsservice eller arbete inom ideella föreningar/organisationer.
• Har god datorvana, gärna med erfarenhet av CRM-system, SiteVision och Flex (meriterande).
• Är intresserad av teknik och ser positivt på förändring och digital utveckling.
• Är lösningsfokuserad och bekväm med att arbeta självständigt såväl som i team.
• Är van att arbeta i Microsoft 365.

På Vision präglas arbetsmiljön av stort engagemang. I våra nyrenoverade lokaler i centrala Stockholm, med fokus på god arbetsmiljö, hög flexibilitet och möjligheter till återhämtning, arbetar vi tillsammans för att vara en trivsam och inkluderande arbetsplats. Vi vill att alla ska må bra, både när vi kommer till jobbet och när vi går hem.

Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under 12 månader med tillträde så snart som möjligt. Placeringen är på Visions förbundshus i centrala Stockholm. Vårt kontor är vår huvudsakliga arbetsplats, men vi erbjuder flexibilitet och möjlighet att arbeta på distans när verksamheten tillåter.

Sista ansökningsdag är 13 december 2024. Intervjuer kan komma att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan snarast möjligt genom att klicka på "ansök" nedan.

Vi ser fram emot att höra av dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

AffiKölevik, Verksamhetschef
070-556 44 06
JoakimUnnerbäck, Personalrepresentant
0771-44 00 00
StefanBjörk, Central samordnare
076-1271677
JeanetteForss, Verksamhetschef
070-313 56 61
AndersLenell, Personalrepresentant
060-13 56 73
LindaHjelm, Personalrepresentant
060-13 56 72
Stefan Björk,
076-1271677
KristinaKällgren, Central samordnare
076-776 13 13
UlfSjöberg, Verksamhetschef
0771-44 00 00
CarinaWilén, Personalrepresentant
0771-44 00 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VISION
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2024
  • Ansök senast: 13 december 2024

Besöksadress

Box 7825
None

Postadress

Kungsgatan 28A
Stockholm, 11135

Liknande jobb


5 december 2024

1st Line Support Specialist

1st Line Support Specialist

4 december 2024

4 december 2024

4 december 2024