OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en Support agent till Samsung Nordics! Är du en stjärna när det kommer till kundservice och är teknisk lagd? Vill du komma in i en driven, passionerad och utvecklande organisation som ständigt lyckas anpassa sig till nutiden. Då är denna tjänst rätt för dig!
Allt Samsung gör och drivs av är deras passions för att vara bäst. Samsung vill utveckla dom bästa produkterna samt den bästa servicen på marknaden. Innovation är något som står centralt för många företag där Samsung finns och har i över 70 år funnits för att hjälpa till att utveckla. Som B2B Support Agent kommer du ha en central roll för att alltid vara on top of mind och hjälpa deras företagskunder att förbättra och förenkla.
Om tjänsten
- Du ingår i Customer Satisfaction Teamet som hanterar all typ av efter-sälj
- Du kommer ge Samsungs företagskunder förstklassig kundservice via telefon och mail
- Du ansvarar över support sett till bland annat AC, TV, Laptops och mobiltelefon för den nordiska B2B marknaden
- Det kommer läggas stor vikt vid att ta ägandeskap över varje kund där ärenden förväntas vara klart inom 15 minuter
Vi söker dig som
- Är punktlig, lojal, pålitlig och ger ditt allt
- Har en förmåga att kunna lösa problem och hantera stressiga situationer
- Är en person som är duktig på långvariga och goda relationer
- Gillar Samsungs produkter och är en god ambassadör
- Har arbetat i minst 1 år med teknisk kundsupport via telefon/mail
- Har systemvana och arbetat i Office-paketet
- Är van vid att arbeta mot uppsatta mål
- Är flytande i svenska och engelska i tal och skrift
Samsung är ett dynamiskt företag i en snabbt växande bransch, det finns många möjligheter att växa och utveckla. För att kunna ha kul hos Samsung måste du vara en person som gillar tempo, förändringar och tar egna initiativ.
Tjänsten är en heltidsanställning, måndag-fredag 8-17 och du utgår från Samsungs kontor i Kista. Vi rekryterar löpande så inkom med din ansökan idag!