Teknisk Support, Bank/Finans

Arbetsbeskrivning

Tjänstebeskrivning Vi söker ett flertal medarbetare för teknisk support via telefon och email, till ett finansbolag i Stockholm. Supporten är till företagets kunder som består av svenska och internationella företag. Supporten rör allt från felsökande av nätverksuppkopplingar till funktionella problem med applikationer. Viss skifttjänstgöring förekommer, dock ej nätter och helger. Din profil: - Du har en teknisk utbildning; gärna som civilingenjör, systemvetare eller annat. Det är ett extra plus om du också har läst ekonomi. - Goda kunskaper i Unix och Windows. - Goda kunskaper i datakommunikation - Engelska och svenska flytande i tal och skrift. - Erfarenhet från kundservice - Det är ett extra plus om du kan finska eller VMS. Det viktigaste är att du är genuint intresserad av finansmarknaden samt är bra på att hantera olika slags människor och tekniska situationer som kan dyka upp. Du är en drivande person med verbal och social begåvning som gillar att lösa problem. Du kan vara nyutexaminerad - om du är rätt person med rätt inställning och rätt intresse samt en stor portion ambition!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 3 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 28 juni 2006
  • Ansök senast: 28 juli 2006

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010