Teknisk Support Belfast

Arbetsbeskrivning

K2 Recruitment är ett rekryteringsföretag och en del av K2 Gruppen, vi inriktar oss på rekryteringar av skandinavisk personal till utlandet. Vi söker nu för kunds räkning nya medarbetare till det skandinaviska teamet. Vår kund är ett av världens mest kända teknologi- och mjukvaruföretag. Till supportavdelningen söker vi tekniskt lagda och datakunniga personer. Arbetsuppgifter: Att ta emot och besvara samtal från företagets kunder. Hjälpa dem att lösa tekniska problem som de har med sina datorer eller programvaror. Att besvara inkommande mailfrågor på ett effektivt och affärsmässigt sätt. Samla in information om kundernas vanligaste problem. Att tillsammans med resterande del av teamet hitta lösningar på hur man kan bli mer effektiv och på så sätt lösa kundens problem snabbare. Vi söker dig som: Har mycket god data och programkunskap. Har erfarenhet av arbete i Call Center miljö. Är en god lyssnare och kan förstå kundens problem. Du som söker måste behärska engelska flytande, både tal och skrift, samt ett eller gärna fler av följande språk : svenska, norska, danska och finska. Företaget kommer att stå för flygbiljetter upp till 150 Euros samt boende på hotell de första 4 nätterna. Därefter hjälper man till med ett permanent boende. Anställningen sker löpande så skicka in din ansökan snarast. OBS! VIKTIGT! Ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skriven på engelska. Ange i ditt CV vilket datum du skulle kunna påbörja en eventuell anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2 Gruppen
  • 5 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 15 november 2006
  • Ansök senast: 15 december 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010