OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning
Connect Bus utför persontransporter i den allmänna kollektivtrafiken med linjebussar, flexlinjebussar och med fasta fordon för färdtjänst och skolskjutstrafik. Vi ingår nu i en stor koncern där våra nya ägare CBRE Investment Management har förvärvat Norgesbuss, Trønderbilene, Torghatten Buss, Sørlandsruta, Connect Bus och Karlssonbuss i fjol.
Totalt är vi nu cirka 3 700 medarbetare och vi förfogar över 2 700 fordon och bedriver vår verksamhet på 64 depåer. Vi är den tredje största kollektivtrafikoperatören i Norge och den femte största i Sverige! Vi har ett mycket erfaret team och en mängd kompetenta medarbetare i hela vår verksamhet.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Teknisk Support till vårt huvudkontor i Göteborg på Marieholmsgatan 38.
Som Teknisk Support kommer du att utveckla, underhålla företages olika tekniska system samt vara en problemlösare.
Arbetet sker i första hand i Göteborg men resor kan förekomma till företagets olika depåer runt om i landet.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett stort intresse för teknik och har minst en gymnasial examen, gärna inom IT men inte ett krav. Minst B-körkort är ett krav.
För att vara rätt person för det här jobbet ser vi att du gärna har erfarenhet som supporttekniker. Du kommer att jobba med följande nedan:
Enkel felsökning och support på datorer
Microsoft klientoperativ och Officepaket 365
Hårdvara
Nätverk
Mötesrumsteknik
Passagesystem med övervakning
Ärendehantering
Inköp av teknisk utrustning
Anställningens omfattning Anställningsform:
Tillsvidareanställning. Omfattning: Heltid, enligt överenskommelse.
Ansökningsperiod
Vi behandlar ansökningar löpande, du behöver vänta inte till sista ansökningsdag.
Ansökan
Ansöka gör du genom att skicka ett mejl till Mårten Hasselberg, marten.hasselberg@connectbus.se, bifoga cv och personligt brev.
Sista dag för ansökan är 2/12 -2022