Teknisk support Enschede

Arbetsbeskrivning

K2 Recruitment är ett bemanning och rekryteringsföretag i K2 Gruppen, med huvudinriktning på rekrytering av skandinavisk personal till utlandet. För kunds räkning söker vi nu 4 st nya medarbetare för att förstärka det skandinaviska teamet. Vår kund är ett av världens ledande outsourcing företag med mängder av välkända kunder. Till support avdelning söker vi nu 4 st tekniskt lagda och datorkunniga skandinaver. Arbetsuppgifter: Att ta emot och besvara samtal från företagets skandinaviska kunder. Hjälpa dem att lösa tekniska problem som de har med sina datorer eller programvaror. Att besvara inkommande mailfrågor på ett effektivt och affärsmässigt sätt. Samla in information om kundernas vanligaste problem. Att tillsammans med resterande del av teamet hitta lösningar på hur man kan bli mer effektiva och på så sätt lösa kunders problem snabbare. Vi söker dig som: Har mycket god data och programkunskap. Har erfarenhet av arbete i en Call Center miljö. Är en god lyssnare och kan förstå kundens problem. Tillmötesgående och serviceinriktad. Har goda kunskaper i engelska. Har goda kunskaper i helst två av följande språk: svenska, norska eller danska. Kan tänka sig att bo och arbeta i Nederländerna under ett år. Alla anställningsintervjuer kommer att ske per telefon. Du kommer även att få genomföra ett tekniskt test online på företagets hemsida. För kandidaterna som blir erbjudna jobbet, kommer företaget att stå för boendet dem första 8 veckorna och där efter att hjälpa till att hitta ett permanent boende. Anställning sker löpande. Obs! Viktigt! Din ansökan skall vara utformad som ett CV och helt skrivet på engelska. Nämn också i din ansökning vilket datum du skulle kunna påbörja din anställning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2 Gruppen
  • 4 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 28 augusti 2006
  • Ansök senast: 27 september 2006

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010