Teknisk support / First line support / 1st line

Teknisk support / First line support / 1st line

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Xzakt Kundrelation är en av Skandinaviens största outsourcing-leverantörer för hantering av Kundtjänst- och Växelsamtal. Företaget startade år 2000 och har idag verksamhet som täcker samtliga skandinaviska språk. Med en unik fokus på kvalitet och skapande av mervärden har Xzakt etablerat sig som en given leverantör i branschen.

Arbetsuppgifter:

I rollen som teknisk support ansvarar du för att ta emot inkommande samtal och mail från främst privatkunder. Genom felsökning och felavhjälpning supporterar du de ärenden som kommer in, som främst består av användarsupport, installation av mjukvara och konfigurering. De användarfrågor som kommer in behandlar felanmälningar, beställningar, rådgivning, lösenord och dagligt arbete med applikationer. Du driver ärenden och löser dem självständigt eller tar det vidare till berörd avdelning eller person, där huvudmålet alltid är att lösa problemet med bästa möjliga service.

Du ingår i ett helt nytt team där ni arbetar mot en ny kund och supporterar på Danska, Fiska eller Norska. Initialt erbjuds du en gedigen introduktion för att skapa en förståelse kring arbetssätt, system och företagets produkter/tjänster.

Profil:

• Känsla för god kundservice
• Intresse för teknisk support
• Du talar och skriver obehindrat på Danska, Finska eller Norska
• Du talar och skriver obehindrat på Engelska

I rollen som teknisk support på Xzakt har du kontakt med kunder dagligen via telefon och mejl. Du har en god känsla för service och kan enkelt kommunicera med kunder och personer inom ditt team. Xzakt är en arbetsplats med många medarbetare som har roligt tillsammans.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Gävle eller Skellefteå, enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, danska, norska, finska

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 9 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024