Teknisk support / First line support / 1st line / Teknisk konsulent

Teknisk support / First line support / 1st line / Teknisk konsulent

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om kunden:

Xzakt Kunderelation er en av skandinavias største Outsourcing- leverandør for håndtering av ulike kundetjenester. Disse tjenestene innebærerer b.l.a kundebehandling via telefon og mail.

Bedriften Xzakt ble etablert i år 2000 og er i dag en virksomhet som dekker samtlige språk i skandinavia. Vi har et unikt fokus på kvaliteten av tjenestene vi leverer. Xzakt har siden 2000 etablert seg som en av de største leverandørene i bransjen.

Arbetsuppgifter:

Dine arbeidsoppgaver som teknisk støtte er du ansvarlig for å motta innkommende anrop og epost fra primært private kunder. Gjennom feilsøking hjelper du til med innkommende saker som hovedsakelig består av brukerstøtte, programvareinnstallasjon og konfigurasjon. Du må være selvstendig og flink til å håndtere både kunden og saken som kommer inn- eller ta det videre til den aktuelle avdelingen eller personen. Hovedmålet til bedriften er alltid og løse problemet og yte best mulig service ovenfor kundene våre.

Du er en del av et helt nytt team der du jobber mot en ny kunde og støtte på dansk, finsk eller norsk. Du kommer til å få god opplæring og introduksjon for å få forståelse av jobben, arbeidsmetoder, systemer og selskapets produkter/tjenester.

Profil:

• Du må kunne yte god kundeservice
• Intresse for teknisk støtte
• Du må behersker Dansk, Finsk eller Norsk- både skriftlig og muntlig.
• Du må beherske Engelsk Skriftlig og muntlig.

I Rollen som Teknisk support på Xzakt har du kontakt med kunder daglig via telefon og mail. Du har en god følelse for å yte god kundeservise og kan kommunisere godt med kunder og mennesker innenfor ditt team.
Xzakt er en arbeidsplass med mange medarbeidere som har et stort fokus på ansattes trivsel på arbeidsplassen.

Övrig information:

Oppstart av ansettelsesforhold tas forløpende med ledelse.
Arbeidssted: Gävle eller Skellefteå , etter avtale.
Lønnsnivå: Etter avtale

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: First line, first line support, 1st line, 1st line support, IT, IT-support, teknisk support, supporttekniker, tekniker, servicedesk, servicedeskmedarbetare, service desk agent, helpdesk, helpdeskmedarbetare, kundservice, service, teknik, Windows, Office 365, AD, Active Directory, Outlook, mjukvara, heltid, danska, norska, finska

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 9 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2020
  • Ansök senast: 9 oktober 2020

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024