Teknisk support / Helpdesk support

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning fyra tekniker till IT-support/Helpdesk.Arbetsuppgifter[ Arbetet består i huvudsak att ta hand om olika supportärenden, såväl teknisk som applikationssupport.Rollen innebär att du bevakar ärenden och kontaktar kunder för att göra en första felsökning.Du assisterar per telefon och har kontakt med både kunder och fälttekniker.Arbetet är uppdelat på skift, vardagar från 06:00 till 22:00 samt beredskap under helger.Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har minst gymnasial utbildning inom IT och har arbetat med telefonsupport under minst 1 år.Du har mycket god kunskap inom PC-hårdvara och Windows OS samt MS Office.Kunskap inom elteknik är ett plus.Personliga egenskaper Vi tror att du är pedagogisk och har god social förmåga.Du har ett stort sinne för ansvar och har lätt för att sätta dig in i nya system och miljöer.Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 4 platser
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 9 september 2010
  • Ansök senast: 9 oktober 2010

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


IT-Supporttekniker

IT-Supporttekniker

5 november 2024

Servicedesktekniker

Servicedesktekniker

5 november 2024